Éteri minták, vad színek – ez a két kifejezés jellemzi leginkább a Versace divatház kreációit, ugyanakkor nem mindegy a brandnek, hogy ruháikat kik és hogyan viselik. Donatella Versace nagy műgonddal választja ki a divatház arcait: 2021 őszén a mindössze 26 éves Dua Lipára esett a választása, aki keményvonalas Versace-rajongóból lett a luxusmárka nagykövete.
A Versace, akárcsak a többi „A”-ligás divatház, kifinomult érzékkel választja meg kampányai arcait. Korábban olyan ikonok szerepeltek már a reklámjaikban, mint a popdíva Madonna, az újonnan eljegyzett Jennifer Lopez vagy Lady Gaga, de férfiak is kivették már a részüket a Versace népszerűsítéséből, mint például Elton John. Ritka azonban, hogy egy keményvonalas rajongó lépjen elő a márka arcaként, Dua Lipa esetében viszont pontosan ez történt, hiszen az énekesnő régebb óta rajong a brandért, mint hogy az felfedezte volna magának.
Kéz a kézben
A mindössze 26 éves, koszovói-albán származású énekesnő 2014-ben tűnt fel a popszakmában, s azóta is töretlenül halad felfelé. Számait a játékos melankólia jellemzi, s ez köszön vissza klipjeinek hangulatában, s viselt ruháiban is. Kiválasztott darabjai kivétel nélkül mindig pont annyi szexualitást jelenítenek meg, amely bőven a jó ízlés határain belül marad. Az énekesnő nem titkolja, melyik divatház felé húz a szíve, hiszen Instagram fiókján rendre feltűnnek a Versace összeállításai, szerencsénkre nem csak a vörös szőnyeges események – így a 2019-es MET gála, vagy a 2021-es Grammy-díjátadó kapcsán, – hanem a hétköznapok során is.
CFDA-díjátadó – 2018
Ugyan Dua Lipa karrierje hivatalosan 2014-ben indult útnak, mégis a 2018-as év repítette igazán a csúcsra, hiszen ezév áprilisában adta ki a Calvin Harrisszel közös One Kiss című kislemezét, amellyel azonnal a brit slágerlisták élére került. Innentől persze bejáratos lett az elit köreibe is, így például a Council of Fashion Designers of America (röviden CFDA) díjátadóra is. (A CFDA egyébként egy 450 amerikai divatmárkát és dizájnert összefogó nonprofit egyesülés, amelyet a tervezők megsegítésére hoztak létre 1962-ben.) Dua Lipa nem aprózta el a 2018-as alkalmat, hiszen ezúttal egy piros-sárga-fehér kezeslábasban jelent meg a rendezvényen. A ruha természetesen a Versace divatház alkotása, s tökéletesen passzolt az énekesnő (akkor még) barna hajához és sötét sminkjéhez. Telitalálat!