A menstruációs ciklus szakaszai: melyik a legalkalmasabb a fogyásra?

A menstruációs ciklust kísérő pszichológiai változások a sportteljesítményünket is befolyásolják. Ezért ha legközelebb nem sikerül úgy teljesítenünk, ahogy szerettünk volna, önostorozás helyett fogadjuk meg a szakértők tanácsait, akik elárulják, hogy mikor érdemes lazábbra venni a dolgokat, és mikor hozhatjuk ki magunkból a maximumot.

Tanácsok profiktól: így biciklizz télen!

Télen sokan félreteszik a biciklit, pedig nem kellene okvetlenül lemondaniuk erről a sportról. Elég betartani a téli kerékpározásra vonatkozó szabályokat.

Fogyás 40 felett: így pörgesd fel újra az anyagcserédet

A fogyás 40 felett sokak számára rémálom, ami teljesen érthető, hiszen az ilyenkor lezajló biológiai változások sajnos egy cseppet sem könnyítik meg a kilók leadását. Éppen ellenkezőleg.

Puffasztó ételek, amik azonnal meglátszanak rajtad: ez a 6 a legrosszabb

Feszülő has, fokozott gázképződés: kellemetlen tünetek, amik sokak számára ismerősek lehetnek, miután egyre több embert érint a puffadás.

Öt ok, amiért a legtöbben abbahagyják a mozgást – te ne tedd!

Azzal a szent elhatározással kezdted az évet, hogy az idén sokat fogsz mozogni, de észrevetted, hogy máris kopik a lelkesedés? Nem csoda, mozogni nehéz. De talán könnyebben tudod folytatni, ha odafigyelsz azokra a pontokra, ahol a legtöbbször meghiúsulnak az erőfeszítések.