Bill Clinton egykori szeretőjére, Monica Lewinsky-re rá sem ismerni már, és renoméja is helyreállt ezek szerint.
Monica Lewinsky úgy vonult be a történelembe, mint az egykori amerikai elnök, Bill Clinton szeretője, akit légyotton kaptak. Azóta nagyot fordult a világ, Clinton is kimosakodott, és Monica is komoly nővé érett, akit jó ügyek mellett látni-hallani.
A Fehér Ház egykori gyakornokából aktivista lett és most épp a Los Angeles-i Reformation fenntartható ruházati márka új munkaruha kampányának főszereplője az 50 éves Monica. Ráadásul Lewinsky most arra ösztönzi az Egyesült Államokban élőket, hogy szavazzanak a közelgő elnökválasztáson, mert nagy tétje van minden szavazatnak.
A You’ve Got The Power névre keresztelt kampányban Ms. Lewinsky különféle luxus divatcikkeket visel, bőrkabátot, piros szoknyát és egy kétrészes felsőt.
A márka a Vote.org weboldallal együttműködve készült kollekciója – amely információkat nyújt a szavazóknak szerte Amerikában – egy You’ve Got The Power logóval ellátott, nyakkendős pulcsit is bemutat.
Monica Lewinsky szerint nagy az apátia az országban és ez a legveszélyesebb. Motiválni kell az embereket, hogy tegyék meg a kötelességüket, mert a voksuk igenis számít. Az évek során az aktivista számos kampányban erőt mutatott, a nők elismerik és adnak a szavára.
A Clinton botrány után Monica Lewinsky 2014-ben tért vissza a nyilvánosság elé. Ekkor már az internetes zaklatás ellen felszólaló aktivista volt, 2015-ben pedig a nyilvános szégyenkezés leállítására szólította fel a nagyérdeműt a TED Talk konferencia során, amelyet azóta több mint 21 millióan néztek meg.