Minden idők legnézettebb Netflix sorozatának rajongói élőben próbálhatták ki a filmben látott játékokat Abu-Dzabiban.
Az Egyesült Arab Emírségek fővárosában található Koreai Kulturális Központ rekonstruálta a Netflix őrült dél-koreai sorozatában látható játékokat, amelyeket két 15 fős csapat tegnapelőtt élőben is kipróbálhatott – írja a The Guardian. A Squid Game (Nyerd meg az életed) képernyőn látható hat játéka közül a vállalkozó szellemű jelentkezők négyet próbálhattak ki, legnagyobb sikert állítólag a piros lámpa – zöld lámpa, valamint a törökméz kihívás aratta.
Az Abu-Dzabiban megrendezett esemény résztvevőit természetesen nem fenyegette a halál a játék során – a kiesett szereplők a pálya széléről követhették a további történéseket –, de így is rendkívül izgalmasnak találták a kétórás programot. A győzteseknek sem járt pénznyeremény, ők a játékban viselt ikonikus zöld melegítő szettet kapták meg ajándékként.
De mi is az a Squid Game?
A sorozat arról szól, hogy közel 500 eladósodott ember az óriási, 38 millió dolláros főnyeremény reményében részt vesz egy kihíváson: a koreai gyerekjátékok mintájára felépített pályákon azonban a halálé a főszerep.
A széria a Netflix eddigi minden rekordját megdöntötte, a streaming szolgáltató saját adatai alapján 111 millió ember volt kíváncsi a Nyerd meg az életed részeire, ami messze felülmúlja az eddigi csúcstartó Bridgerton család korábbi 82 milliós számait. A képet némileg árnyalja, hogy a platform minden olyan nézőt beleszámol ebbe, aki legalább 2 percen át követte valamely epizódot.
Ez a szám minden bizonnyal tovább fog nőni a következő időszakban, s egyúttal egy új trend is kirajzolódni látszik: úgy tűnik, a jövőben a nem angol nyelvű sorozatoknak is esélyük van hatalmas tömegeket elérni.
A film magyar nyelvű előzetese itt tekinthető meg: