Barion Pixel 5 tuti úti cél, ahol klimaxoló anyukánk is élvezni fogja a nyaralást – Oldal 3 – Coloré

5 tuti úti cél, ahol klimaxoló anyukánk is élvezni fogja a nyaralást

2024. 07. 07.

Ha a klimax nehéz évein megyünk keresztül mi magunk vagy akár édesanyánk, nem kell beletörődni abba, hogy évekig ki sem mozdulunk az otthon hűvőséből. Válogass úticéljaink közül, és találd meg a legjobbat a klimax időszakára!

Határon belül

Amennyiben nem szívesen hagynánk el az országhatárt, itthon is számos lehetőségünk van arra, hogy pihenjünk. Nem kell ugyanis mindenáron a legmelegebb nyári hónapokat választani a pihenésre, hiszen az ősz is kellemes, de nem forró időjárással kecsegtet, így bátran mehetünk túrázni, de akár wellness szállodákban is megtalálhatjuk azt a pihenési formát, amire szükségünk van, és amit a klimax alatt is tudunk élvezni.

A hidegvizes fürdő az ország bármely pontján segítségünkre lehet. Egy tanulmányból ugyanis kiderült, hogy a hideg vízben való tartózkodás és úszás csökkenti a menopauza tüneteit, így például a hőhullámot, a hangulatingadozást és a szorongást is. Mindennek ellenére a melegben különösen fontos, hogy figyeljünk a testünkre, és ne felhevülve ugorjunk bele a hűsítő vízbe.

Mielőtt nekiindulnánk

Ne felejtsünk el mindent elvinni magunkkal a nyaralásra, amire szükségünk lehet, különösen akkor, ha egy külföldi úti célt választanánk. Ebben az esetben azonban, ha repülővel utazunk, nem vihetünk át akármit, legalábbis akkor, ha kézipoggyásszal indultunk útnak. A különböző folyadékok átvihetőek ugyan, de limitáltan és csupán száz milliliteres kiszerelésben. Fontos tehát, hogy ha bármilyen folyékony gyógyszert vagy krémet tervezünk vinni az útra, gondoskodni kell arról, hogy beleférjen a száz milliliteres limitbe.

Anglia
Anglia kiváló választás, ha valami hűs helyet keresünk Kép forrása: Iryna Melnyk / Getty Images

Bepakolásnál ne csak a limitekre és a gyógyszerekre ügyeljünk, hanem arra is, hogy mit viszünk magunkkal! Igyekezzünk minél világosabb ruhadarabokat összeválogatni, elkerülve azt, hogy egy sötét anyag jobban magába szívja a napfényt, így forrón tartva testünket.

Sokat segíthet, ha egy legyezővel vagy kézi, elemes ventilátorral is készülünk, hiszen hűvösebb helyen is ránk törhet egy váratlan hőhullám. A rég elfeledett szalmakalapoknak is van helye a táskánkban, különösen akkor, ha úgy döntünk, hogy napos úti célt választunk.

A pihenés önmagában gyógyír lehet a menopauza alatt, hiszen, ha mást nem, az idegeinket bizonyosan lenyugtatja. Ha azonban átgondoltan választjuk meg a nyaralásunk színhelyét, nemcsak pihenünk, hanem fel is töltődhetünk!