Barion Pixel A pandora bemutatja a be love kampány következő fejezetét – a szeretet átalakító erejének ünneplését (x) – Coloré

A pandora bemutatja a be love kampány következő fejezetét – a szeretet átalakító erejének ünneplését (x)

2025. 03. 07.

A Pandora idén is arra bátorít, hogy SZERESS (Be Love). Azon a meggyőződésen alapulva, hogy a szeretet kifejezése átalakító erejű lehet, a Pandora márkakampányának új fejezete a szeretet erejére összpontosít. A kampányhoz ikonikus és tehetséges művészek, modellek és véleményvezérek csatlakoztak, akik megosztják a szeretet különböző momentumaihoz kapcsolódó személyes történeteiket és emlékeiket, illetve azt, hogy ezek hogyan formálták az életüket. A kampány a Pandora legikonikusabb ékszereit mutatja be, amelyek a történetmesélés erejét ünneplik, a szeretetet állítva a középpontba.

A szeretet mindannyiunk számára mást jelent. Winona Ryder, a Pandora legújabb BE LOVE kampányának egyik arca szerint a szeretet az együttérzésről és az érzelmi elérhetőségről szól. „Igazán figyelni kell” – mondja. – „Megpróbálni a lehető legmegértőbbnek lenni. A dolgokat egy másik nézőpontból látni, számomra ezt jelenti a szeretetet” – teszi hozzá Ryder. „Ez egy mély és különleges módja annak, hogy megtapasztaljuk a szeretetet.”

A BE LOVE 2025 kollekció gondosan megmunkált ékszerei lehetővé tetszik a szeretet hordható formájú kifejezését. A BE LOVE szív charm, amely sterling ezüstből készült, gravírozható és teljes mértékben személyre szabható dátumok, rajzok, kezdőbetűk vagy szimbólumok hozzáadásával. Az ESSENCE organikus formájú szív gyűrű, amely sterling ezüst és 14 karátos arannyal futtatott verzióban elérhető, a klasszikus szívforma minimalista és modern újragondolása. A UNICEF charm, amelynek szív alakú dizájnja közepén egy ragyogó kék színű kő található, a Pandora elkötelezettségét jelképezi egy jobb jövő megteremtése iránt. A Pandora és az UNICEF együttműködése világszerte arra törekszik, hogy támogassa a fiatalokat – különösen a lányokat –, lehetőséget biztosítva számukra a tanulásra és egy szebb jövő megteremtésére, miközben másokat is ugyanerre inspirál.

563808c00 V2 Rgb
Pandora Be Love // Kép forrása: Pandora

A BE LOVE kampány új Pandora arcokat mutat be, köztük olyan ikonikus alakokkal, mint Winona Ryder színésznő, Iman szupermodell, valamint többek között olyan modellek, mint Vittoria Ceretti, Mica Arganaraz, Karen Elson, He Cong, Elisabetta Dessy és Ugbad Abdi. A kampányt az iparág legelismertebb művészei készítették, köztük Fabien Baron és Craig McDean, míg a termékfotókat Raymond Meir jegyzi. Együttesen a kampány a BE LOVE szellemiségét testesíti meg – a szeretet minden formájának diadalát, függetlenül az alkalomtól, kapcsolattól vagy ünneptől.

A BE LOVE 2025-ös fejezetei tovább mélyítik és erősítik azokat a kapcsolatokat, amelyeket egymással és önmagunkkal ápolunk. A finom, apró ékszerek ajándékozásától kezdve a jótékonysági együttműködéseken és az elérhető laboratóriumban mesterségesen előállított gyémántokon át egészen a szeretet minden formáját ünneplő kampányig, a BE LOVE azt a határtalan gazdagságot ünnepli, amelyet a szeretet hozhat az életünkbe és szeretteink életébe. Ez a kampány a nőiesség, a női szolidaritás és kapcsolataink mélyítésének ünnepe önmagunkkal és egymással egyaránt.

Boritókép forrása: Pandora