Barion Pixel Bringaútvonalak Ausztriában – Szép tájak nem csak haladóknak! – Oldal 2 – Coloré

Bringaútvonalak Ausztriában – Szép tájak nem csak haladóknak!

2024. 08. 28.

Biciklizni jó, ám bringaútvonalakat találni nem mindig könnyű. Ha külföldre mennénk, a szomszédos Ausztriában sok lehetőségünk van!

Vorarlberg és Bodensee-tó

A Bludenz és Bregenz közötti kerékpárút igazán változatos szakaszokat és látnivalókat kínál. Rendkívül népszerű kerékpárút, ám fontos, hogy magunkkal vigyük az útlevelünket, mert könnyedén áttekerhetünk egy szomszédos országba! Bludenz, a középkori alpesi város tökéletes kiindulópont a túránkra, és a biciklizés mellett túrázhatunk és horgászhatunk is. A csokoládé szerelmesei ne hagyják ki a Suchard csokoládégyár megtekintését, hiszen itt készül a híres lila tehenes csokoládé is!

Az Ill folyó mentén haladó utunk Feldkirchbe fog haladni, mely elragadó középkori városközponttal bír. Itt található a Schattenburg kastély is, amit szintén nem érdemes kihagyni! Ha követjük a Rajnát, Bregenzbe érünk, majd rácsatlakozhatunk a Bodensee hurokra, miáltal Németországot vagy Svájcot is célba vehetjük. A hurok visszavisz Bregenzbe, ahonnan hajóval vagy vonattal mehetünk tovább.

Távolság: 321 km

Jellemzők: aszfaltozott kerékpárutak várnak, alacsony forgalommal. Sík terep, így kezdők számára ideális.

Meersburgre is csodás kilátást kínál a Bodensee-tó / Kép forrása: Juergen Sack / Getty Images