Barion Pixel Így használd az Instagramot, hogy felpörgesd a vállalkozásod – Coloré

Így használd az Instagramot, hogy felpörgesd a vállalkozásod

2020. 12. 30.

Az internet minden eddiginél könnyebbé tette a kapcsolatok kialakítását és fenntartását az ügyfelekkel.

Csak egy kis időt kell eltöltened a közösségi eszközök megismerésével, hogy azonnali (és ingyenes) lendületet kapjon a vállalkozásod.

1. Helyalapú hálózatépítés

Bár a helyalapú hálózatépítés kifinomultnak tűnhet, az ötlet elég egyszerű: keresd meg a közvetlen földrajzi területeden élő embereket, és próbáld rávenni őket, hogy tegyék le voksaikat a terméked vagy szolgáltatásod mellett. Gondolj arra, hogy az intelligens telefonok GPS-követési funkcióját ötvözöd olyan alkalmazásokkal, mint a Foursquare, a Loopt és a Centrl hogy a közeli ügyfeleket be tudd vonni vállalkozásába.

14

2. Közösségi hálózatok

Jay Berkowitz szerint, az ügyfelek bevonzásának másik módja a Twitter és a Facebook beépítése a marketingbe. Ingyenes, hatékony módszerek a régi és az új ügyfelek elérésére.

„Szórakoztasd őket, egyszer-kétszer lepd meg őket, különös figyelmet szentelj annak, hogy többféle csatornán állj kapcsolatban a körneyezeteddel” – mondja a szakértő. Ezeket a webhelyeket is javasolja:

A MySpace lehetővé teszi egy olyan profil létrehozását, mint a Facebook, de nagyobb szabadságot ad a tervezéssel kapcsolatban.

A YouTube egy ingyenes video streaming szolgáltatás, ahol videókat tehetsz közzé vállalkozásodról.

A Flickr egy olyan webhely, amely lehetővé teszi a vállalkozásodról készült fotók feltöltését. A szórakoztató eseményekről készült képek közzététele arra ösztönzi a többieket, hogy legközelebb csatlakozzanak hozzád.

A Google Buzz egy kicsit olyan, mint a Twitter és a Facebook, de sokkal újabb. Akciókat és kuponokat is megoszthatsz ismerőseiddel, akik ezt követően újra megoszthatják azokat saját barátaikkal.

3. E-mail

Maradj ügyfeleid előtt, rendszeresen küldj e-mailes hírlevelet. Ösztönözd az embereket arra, hogy csatlakozzanak a levelezőlistádhoz azzal, hogy kedvezményt vagy ajándékot kínálsz az új feliratkozásokhoz. Természetesen az érdekes cikkekkel összekeverve is ösztönzőek lehetnek. A levelezőlistát mais elkezdheted egy tömeges e-mailek küldésére létrehozott webhellyel, mint például a MailChimp.

4. Hírcsatornák

Hozz létre online blogot, és add meg a címet a blogod RSS-hírcsatornájához (Really Simple Syndication) a webhelyeden. Ügyfeleid feliratkozhatnak az RSS-hírcsatornára olyan közös szoftverek használatával, mint az Outlook, a Firefox, a Safari vagy a Google Reader, és automatikusan értesítést kapnak róluk, ha valami újat teszel közzé. Nagyszerű módja annak, hogy szinte azonnali kapcsolatban maradhassatok, és biztosítsd ügyfeleidnek, hogy soha ne hagyják ki egyik promóciót sem.

Kép forrása: pixabay.com