Barion Pixel Ebédelj George és Amal Clooney-val a Comói-tónál! – Coloré

Ebédelj George és Amal Clooney-val a Comói-tónál!

2021. 07. 12.

Nem átverés, csak egy kis szerencsére van szükséged, hogy az álompárral ebédelj Comói-tónál fekvő házukban! Mindössze annyit kell tenned, hogy július 16-ig jelentkezel a sorsolásra, és reménykedsz abban, hogy a sors neked juttatja a felejthetetlen élményt.

„Találkozás a barátokkal. Egy ebéd néhány pohár ital mellett. Megbeszélni, miért lehetsz hálás. Végtelen nevetés… pont ilyen lesz, azzal a különbséggel, hogy a barátok ezúttal George és Amal Clooney. Csatlakozhatsz hozzájuk gyönyörű otthonukban az olaszországi Comói-tónál. Megízlelheted kedvenc ételeiket, koccinthattok az életre, és készíthetsz velük egy emlékezetes közös fotót” – ezzel a felvezetéssel csábítanak részvételre az Omaze.com honlapon közzétett felhívásban.

Town,of,menaggio,on,lake,como,,milan,,italy
A gyönyörű Comói-tó, ahol a játék nyertese találkozhat George és Amal Clooney-val/ Fotó: Shutterstock / PuzzlePix

Az, aki részt vesz a nyereményjátékban, a közös ebéd mellett repülőjegyet is kap, és szállást egy négycsillagos hotelben. Az eredményhirdetésig sem kell sokat várnunk, hiszen már augusztus 4-re ígérik. Egyelőre nem tudjuk, mikor válthatja be nyereményét a szerencsés nyertes: a kiírás szerint akkor, amikor vége van a járványnak.

Az akció célja az USA-ban bejegyzett Charities Aid Foundation America közhasznú alapítvány támogatása az emberi jogokért harcoló Clooney Alapítványon (Clooney Foundation for Justice, CFJ) keresztül. Ha vonzónak találod az ügyet, már 10 dollárral támogathatod, ami növeli nyerési esélyeidet. Ez azonban nem kötelező, adományozás nélkül is részt vehetsz a játékban ERRE a linkre kattintva.

Clooney kávézásból is jelest kapott

Természetesen az ajánlat nagyon csábító, de Clooney neve amúgy is garancia a sikerre. A színész 2006 óta bukkan fel a Nespresso hirdetéseiben. Azt, hogy milyen eredményesen, jól érzékelteti például az a YouTube kampány, melyben Matt Damonnal együtt szerepelt 2013-ban.

A videónak két célja volt: felhívni a figyelmet az új Clooney-kampányra, és hangsúlyozni a kávémárka elkötelezettségét a fenntarthatóság mellett.

Az eredmény: több mint 50 millióan látták a videót, és még a fenntarthatósággal kapcsolatos tartalmakra is 10 milliónál többen kattintottak.  

Borítókép forrása: Facebook/Omaze