Különleges mozgásformák azoknak, akik nem szeretik az edzőtermet

Vannak, akik szeretnek edzőterembe járni – és vannak, akik mozogni szeretnek, de ki nem állhatják, vagy éppenséggel unják a termeket. Nekik hoztunk pár olyan mozgásformát, melyek tökéletesek edzésnek, mégsem kell mások pillantásaitól tartani, miközben izzadva emelgeted a súlyokat. A veszélyhelyzet megszűnése után érdemes lesz kipróbálni közülük párat.

Légtorna

Forrás: Unsplash

A vázizmokat és a felsőtestet erősíti ez a különleges edzés, melyben megtalálhatóak az aerobik, a tánc és a pilates elemei is. Formálja az izmaidat, feszesíti a tested, cseppet sem unalmas és nagyon látványos, szinte akrobatának érzed majd magad tőle. Végezhető szalagokkal vagy karikával is.

Falmászás

Forrás: Unsplash

Olyan izmokat is megmozgat majd egy-egy falmászós óra, amiről nem is tudtad, hogy léteznek. A sziklamászás kistestvérét bent is lehet végezni, így kevésbé vagy kitéve az időjárás viszontagságainak, és a magasság sem probléma. Barátokkal együtt pedig még szórakoztatóbb sport lehet.

Hullahopp karika

Forrás: Unsplash

Otthon is végezhető sport, ami a csípőt, derekat, feneket és a combok tájékát formálja. Hallgathatsz közben bármilyen zenét, de akár egy kevésbé érdekfeszítő sorozatot is nézhetsz közben. Csak figyelj oda, hogy elég hely legyen otthon az edzéshez. Ha már profi vagy benne, kipróbálhatod a súlyozott karikát is!

Boksz

Forrás: Unsplash

Nem nagyon tudunk elképzelni vagányabbat annál, mint ha egy nő tud bokszolni, az „úgy ütsz, mint egy lány” -beszólás hirtelen értelmét veszti majd! Az edzés felér egy jó adag kardióval, fejleszti az egyensúlyt, a reakcióidőt és a koordinációs-készséget, és harminc percnyi bokszzsák-püfölés során akár 200 kalóriát is elégethetsz.

Ha tetszett a cikk, mutasd meg az ismerőseidnek is!