Rihanna terhessége óta egyre aktívabb közösségi oldalain, főleg ha a szettjeiről, vagy a neve alatt futó márkákról van szó.
Rihanna néhány éve hátat fordítva a zenének csak és kizárólag saját márkáinak népszerűsítésére fordította a figyelmét, méghozzá nagyon jól, hiszen azok a világ legnépszerűbb és legjobb brandjei közé nőtték ki magukat.
Egyrészt a magas minőségük, másrészt az énekesnő arca miatt, ugyanis Rihanna egy percig sem titkolja, hogy saját smink- és szépségmárkáján kívül semmit sem használ.
A 34 éves sztár tökéletes bőrének titka a karrierje kezdete óta érdekli a nagy közönséget, mivel a sok utazás és sminkelés okozta mindennapos igénybevétel ellenére is hibátlan és sima. Az énekesnő megállás nélkül dolgozott az évek során, hogy a lehető legjobb termékeket állítsa elő cégével, amelyek minden bőrtípusú és színű nő számára jelenthet megoldást.
Rihanna Fenty Skin alatt futó legújabb terméke egy agyagmaszk, amelynek összetevői között található: gyömbér, rebarbara, kaolin anyag, szén és szalicilsav. A csodatermék egyszerre tisztít, méregtelenít és ragyogást biztosít az arcbőr számára, amit nemcsak a kombinált, hanem a száraz és normál bőrűek is bátran használhatnak.
Rihanna bőrének titka április 22-től lesz elérhető a boltokban és a honlapon, amire már most több millióan áhítoznak. Nem is csoda, hogy 2021 egyik legjövedelmezőbb vállalalta lett, amely hivatalosan 2017-ben startolt el.