Március 8-án, Nőnapon debütált a Johnnie Walker és a Dorko közös, limitált kiadású cipőkollekciója. A több országban is elérhető, egyedi tervezésű cipő dizájnjával és csomagolásával is szeretné felhívni a figyelmet a nőket érő megkülönböztetésre. A Keep Walking Magyarország kampány ismert emberek történetein keresztül kívánja ledönteni a káros társadalmi berögződéseket és inspirálni a nőket céljaik elérésében.
A Johnnie Walker folytatja korábbi, a pozitív változás és a női szerepvállalás támogatását célzó kampányát, ösztönözve a nőket a korlátok ledöntésére és új magasságok elérésére. A márka kétszáz éve a haladás szimbóluma. Kampányaiban kiemeli a női példaképek jelentőségét, bemutatásukkal szeretné buzdítani a nőket, hogy valósítsák meg önmagukat és álljanak ki a nemek közti esélyegyenlőség mellett. A Dorko által gyártott cipők körüli sárga szalagok szimbolizálják azokat a társadalmi korlátokat, amelyek körbeveszik a nők életét. A szalagokat el kell vágni a cipő viseléséhez, így fizikailag is át kell szakítani ezeket a határokat, köszönhetően a cipő egyedi és kreatív tervezési megoldásának.
A kampány nem titkolt célja az volt, hogy minél több emberhez jussanak el ezek a társadalmilag fontos üzenetek, ezért a limitált kollekció eladásaiból származó bevételekkel a Johnnie Walker és a Dorko az Egyenlítő Alapítvány munkáját támogatja.
200 pár cipő került eladásra országosan, a többit nyereményjátékokban és promóciókban kerültek kiosztásra.
Az ehhez a kampányhoz készített modell így nézett ki (bolti forgalomban már nem érhető el):