Már megszokhattuk, hogy az italmárkák java része magát a palackba zárt csodát próbálja eladni nekünk, mely minimum az örök fiatalság ígéretével kecsegtet. De Ryan Reynolds most a titkot is elárulja reklámjában, hogy mitől lesz olyan éterien finom saját ginje!
Persze az egész projekt mögött ott húzódik a kanadai szépfiú híres humora, aki – szánt szándékkal – annyira túltolja termékének idealizálását, hogy a végeredményt képtelenség nevetés nélkül végignézni. Hiszen láthatjuk, amint a munkások órákon át tartó hajnali meditációval hangolódnak az aznapi teendőkre, hogy aztán Ryan könnycseppjeivel permetezzék meg az alapanyagként szolgáló citrusféléket. A borókabogyóktól egyesével kérnek bocsánatot, mielőtt a szuflát is kiverik belőlük, majd csakis az unitárius egyház felszentelését követően, Sarah McLachlan andalító szerenádjának kíséretében kerülhetnek a boltok polcaira a mennyei nedűvel megtöltött palackok.