Budapest egy csodás város, nagyon sok látogatót vonz, akik közül sokan nem szívesen mennek hotelbe, mert egyrészt azok túl drágák, másrészt mert családiasabb szállást keresnek. A rövid távú lakáskiadás éppen ezért nyereséges üzletnek tűnik, ám jár némi áldozattal.
Amennyiben neked is van kiadó ingatlanod, de nem akarod minden idődet azzal tölteni, hogy az üzembe adás intézésével törődj, kérj segítséget egy erre szakosodott cégtől! A BPresidence rövid távú lakáskiadás szolgáltatása ideális lehet a számodra. Nézzük, miért éri meg őket választani!
1. Időhatékonyság
Az egyik legfőbb érv mellettük, hogy nem neked kell mindennel törődnöd. Bizonyára neked is van munkahelyed, magánéleted, eljársz társaságba, sportolni, moziba – nem vagy mindig elérhető.
A nap 24 órája is kevés lehet, ha a jól frekventált helyen álló ingatlanod kapós, és sok az érdeklődő. Folyamatosan csengene a telefonod, egyfolytában intézkedned kellene, tájékoztatás-kiadás-takarítás hármasából állna az életed.
Mindez ráadásul sok stresszel is jár. Mindenki igényeinek megfelelni nem könnyű, ám praktikus ötletekkel is tud támogatni téged a BPresidence, de ami a legfőbb: a megvalósításban is segít.
2. Hatékonyabb hirdetések
Az is valószínű, hogy nem értesz a marketinghez teljes mértékben. Ha profin akarod művelni a rövid távú lakáskiadást, akkor egyrészt ütős szöveget kell írnod a csodás fényképek mellé, másrészt úgy kell kialakítanod a hirdetést, hogy az sok mindenkit elérjen.
A feladat azonban itt nem ér véget: rendszeresen elemezni kell a kapott adatokat, felülvizsgálni, megfelelően működik-e minden. Lehet, hogy időnként akciókat kell hirdetni, vagy épp ellenkezőleg: élni kell a szezonális lehetőségekkel és árat emelni.
A fent említett vállalat szakemberei között sales-esek és marketingesek is vannak, ők nagy segítségedre lehetnek az Airbnb lakáskiadás során.
3. Teljes körű kommunikáció
Jól beszélsz angolul? Ha nem, akkor mindenképp szükséged lehet olyan emberekre, akik a külföldi jelentkezőkkel szót értenek. A BPresidence ügyfélszolgálata elérhető a nap nagy részében, és szívesen vállalják magukra a kommunikációs feladatokat.
Válaszolnak az érdeklődők kérdéseire, akár tanácsokat is tudnak adni, mikor hol és mit érdemes meglátogatni a városban, tudnak ajánlani jó helyeket Budapesten, még a menetrendeket is kívülről fújják. Ugye te sem tudnád náluk jobban csinálni?
4. Pénzügyek intézése profi módon
A fizetéssel kapcsolatos dolgok sem egyszerűek: figyelni, ki mikor adott előleget, milyen számlát kell kiállítani, hova kell bejelenteni a többletbevételt. Jobb, ha ezt is profikra bízod, akiknek már van kellő tapasztalatuk a pénzügyek intézésében is.
5. Takarítanod sem kell
Még egy érv a BPresidence mellett: munkatársaik arra is vállalkoznak, hogy kitakarítsák, rendbe tegyék a szobákat. A rövid távú lakáskiadás jó bevételi forrás, ám az már nem túl szerencsés, hogy gyakran kell az ingatlanban porszívózni, mosogatni, ágyneműt húzni a szállóvendégek után. Bízd ezt a feladatot is másra, és éld a saját életed!