A dm döntési folyamataiban kiemelten fontos szerepe van a fenntarthatóságnak. Ez persze nem csak a zöld termékkínálatban mutatkozik meg, hanem abban is, hogy drogériaként példát szeretnének mutatni a környezetüknek. A folyamatosan változó körülmények között egyre jobban felértékelődik a megbízhatóság és a fenntartható életmód.
Célul tűzték ki, hogy vásárlóknak fenntartható megoldásokat adjanak a hétköznapok döntéseihez, amelyeket zöld alternatívákat kínáló szortimenttel és szolgáltatásokkal is segítik. A fogyasztás jellege nyilvánvalóan kulcskérdés a felelősségvállalás terén, ezért Mindig megéri árképzési stratégiával is a fenntarthatóságot képviseli a dm. A piacon szinte egyedülálló módon nem az akciókra építenek, hanem arra, hogy négy hónapon át nem emelkednek az árak, így a vásárlóknak nem kell akciókat figyelniük, és feleslegesen árut felhalmozniuk, azaz valóban akkor vásárolhatnak, amikor arra szükségük van.
A dm filozófiájához nem illenek a gigantikus akciók, így például a Black Friday árengedményekre építő logikája sem, hiszen a Mindig megéri stratégia jegyében már polci ár akciókkal sem találkoznak vásárlók. A dm ezekkel a stratégiai döntésekkel szeretné felhívni a figyelmet a környezetre káros túlfogyasztásra, helyette a mértékletes vásárlásra és ezzel összhangban a társadalmi felelősségvállalásra helyezi a hangsúlyt. Az akciós logikával szemben a tartós és kiszámítható árak állnak, a kizárólagos profitszerzés ellenpontjaként a társadalmi felelősségvállalást, a karácsonyi vásárlási kedv kihasználásával szemben pedig a karácsony valódi értékeivel való azonosulást emelték ki.
Azzal, hogy átszínezték a Black Friday napot, arra hívták fel a figyelmet, hogy van más út is, és hogy segíteni néha egészen egyszerűen is lehet. A vásárlók nyitottak a kezdeményezésre, hiszen plusz ráfordítás nélkül csatlakozhatnak egy-egy jó ügyhöz: az aznapi forgalom 5%-át adják át adományként egy szervezetnek. A támogatott kezdeményezéseket úgy választják ki, hogy azok összhangban álljanak a dm támogatási stratégiájával és az aktuális társadalmi kihívásokra is reagálni tudjanak. Eddig négy Giving Friday napot tudhatnak maguk mögött, legutóbb, 2022-ben már több, mint 26 millió Forintot adományoztak az Ökológiai Mezőgazdasági Kutatóintézet (ÖMKi) és a Zöld Kör egyesületnek.
Abban hisznek, hogy a jótékonysági kezdeményezésekben való részvétel arra ösztönözheti a vásárlókat, hogy további aktivitásokba kapcsolódjanak be, hogy figyelmesebbek legyenek mások iránt, hogy vásárlásuk egyben hozzáadott érték is legyen.