Újabban sok Instagram-profil leírásában megjelent a körte emoji. Nem egyszerű cukiskodásról van szó, a körtének konkrét jelentése van.
Az utóbbi hetekben egyre több – különösen külföldi fiatalokhoz kötődő – Instagram-profil leírásában jelenik meg a körte emoji. A trend a Pear márka agyszüleménye, azé a brandé, amelyik kék gumigyűrűjének viselésére biztatja a szingliket, és azt reméli, hogy ezzel véget vet a randiappok korának és visszahozza a való életbe az ismerkedés és a randizás élményét.
A Pear, amely „a világ legnagyobb szociális kísérleteként” tekint saját magára, a virtuális térben ugyanazt szeretné elérni, mint a mindennapokban: hogy az egyedülállókról már messziről mindenki számára nyilvánvalóvá váljon, hogy egyedülállók.
„Egy kis gyűrű, amely határozott kijelentést tesz. A Pearrel könnyű felismerni, hogy ki a szingli körülötted és ki nyitott az ismerkedésre” – írja honlapján a gyártó.
A márka zöldeskék gyűrűi múlt hónapban kerültek piacra, és az egyenként kb. 8500 forintos kis ékszerek első szériája mára teljesen elfogyott. A Pear honlapján azt írja, hamarosan rendelhető lesz a második széria, sőt rendezvényeket is ígér a szingliknek és a közösségi médiás magaviseletre is ajánlást fogalmaz meg: aki szingli, jelezze azt körtével! Tanácsát egyre többen követik, például az a több ezer ember, akik már a gyűrűt is megvásárolták és büszkén viselik a mindennapokban.