Egy finom és kiváló minőségű alkoholos italért még a sztárok is sok mindenre hajlandóak.
Aki rajong egy adott alkoholfajáért, például igazi whiskeyimádó vagy épp borszakértő, esetleg otthon főzi a kézműves sört, az jól tudja, milyen szenvedéllyel lehet kötődni az italokhoz. Nem is csoda, hogy néhány híresség saját italbranddel rukkolt elő.
De lássuk, kiket foglalkoztatnak közelebbről az italok.
A jobb napokat is látott Brad Pitt és Angelina Jolie közös terméke a Miraval Rose, ami egy exkluzív bor, és 2013 óta hihetetlen népszerűségnek örvend. A brand útját inkább Brad egyengette, nem tudni, hogy a válás óta kinél van a „titkos recept”.
Justin Timberlake saját tequillája a Sauza 901. Az énekes úgy döntött, hogy előáll a saját márkával, így társult a Sauza Liquors céggel. Nevét szülővárosa, Memphis, Tennessee körzetszámáról kapta. Állítólag olyan komoly ital, hogy még kísérő sem dukál hozzá.
A kétszeres Oscar-díjas Clooney-nak is van egy kis mellékese. Alkoholmárkájának ötlete egy baráttól származott, miközben Mexikóban nyaraltak és ittak. A Casamigos név „barátok házát” jelenti, ami illik a tequilla háttér-történetéhez. Eleinte a tequila csak a színész és barátai számára készült, de üzleti partnere, Rande Gerber (Cindy Crawford férje) nyomására forgalomba bocsátották, és fogy is, mint a cukor.
A kedvelt komika, Drew Barrymore nagy borrajongó. Szereti a könnyű, ízes, nemes borokat, ezért meg is alapította saját márkáját, a Barrymore Winest, amelynek kínálatában pinot noir, rozé és szürkebarát is található.
A félelmetes külsejű, és mostanában erőszakos múltjával címlapokra került Marilyn Manson egy igazán ördögi ital tulajdonosa: alkoholja egy abszint, az úgynevezett Mansinthe. Svájcban gyártják és gyógynövényekből desztillálják. Zöld színe bár eléggé túlvilági, valójában teljesen természetes.
David Beckham whiskeyje a Haig Club, a márka bevezetésekor ő maga szerepelt a reklámokban, amit ráadásul Guy Ritchie rendezett. Szép kezdet.