Ezért fontos asszertíven kommunikálni a munkahelyünkön is

Az egészséges kommunikációs minták nagyon fontosak abban, hogy a munkahelyünkön ne csak jól dolgozzunk, de jól is érezzük magunkat. Ebben segít az asszertivitás. De mi is ez tulajdonképpen, és hogy alkalmazzuk irodai környezetben?

Ezért fontos a munkahelyi kommunikáció

Már rég túlhaladott az a feltételezés, hogy a munkahelyre csak dolgozni járunk, legalábbis abból a szempontból, hogy fontossá vált a munkahelyi kommunikáció, az interperszonális kapcsolatok és az egymás iránt tanúsított empátia – ezek mindegyike elősegíti a hatékonyabb munkavégzést.

A sikeres nők hét szokása

Vajon vannak-e közös szokásaik a sikeres üzletasszonyoknak? Mik azok, és ez az információ segíthet-e nekünk karrierünk építésekor?

A személyes ambíciók csapdái: így segíthetsz magadon a karriertanácsadó szerint

Amíg a személyes ambíciók gyakran előtérbe kerülnek az egyén sikeressége kapcsán, az szinte sosem, hogy mennyit segíthet a helyzetünkön, ha megtanuljuk, mikor kell lassítani.

Mondd ki az igazat! Erre ad lehetőséget az exit interjú

Hallottál már az exit interjúról? A munkaadó és a HR-esek számára sokféle információval szolgálhat.