Eddz akár Black Widow, karcsúsodj akár Scarlett Johansson!

A Bosszúállók Natasha Romanoffja, vagyis Fekete Özvegye néhány jelenetben megvillantotta sportos alkatát, amit nem csak a génlottónak köszönhet, a színésznő ugyanis szigorú edzéstervet követett, hogy a filmvásznon a legjobb formáját nyújthassa.

A Bosszúállók Végjáték című filmet, gyakorlatilag nincs ember a tengerentúlon és Európában, aki ne látta volna. Jól mutatja ezt az is, hogy a 2018-ban megjelent mozifilm gigászi bevételt produkált. Csak az első napon háromszor annyi jegy fogyott belőle, mint a Végtelen háborúból, és már az első napon, a megjelenéstől számított hatodik órában megdöntötte az Ébredő erő korábbi rekordját az egy nap alatt eladott jegyek tekintetében.

Az Atom Ticketsnél is rekordot állított be a jegyvásárlás első hetén, amiből dupla annyi jegyet adtak el, mint a Marvel Kapitány, a Végtelen Háború, a Star Wars: Az utolsó jedi és az Aquaman filmekből együttesen. A film népszerűségét tekintve, talán nem is meglepő, hogy a rendezők és a szereplők a tökéletesre törekedtek, még akkor is, ha fizikumukról volt szó.

Edzésterv, Scarlett Johansson módra

Scarlett Johansson minden egyes szerepekor, mielőtt Natasha Romanoff bőrébe bújt volna, azonos edzésmódszert alkalmazott. Programjában keveredik a klasszikus erősítőedzés, a harcművészet és a jóga. Tizenkéthetes edzésprogramja során minden napra jut valami, ami változatos, ugyanakkor alaposan megdolgoztatja az izmokat. Edzéseit természetesen edző felügyeli, érdemein azonban ez mit sem ront, sőt!

Ami az edzéstervet illeti, az első nap a teljes testet érintő Full Body Strength edzéssel indul. A feladatok vállra vett súllyal guggolás: 8, 8, 8, 5, 3 darab öt ismétléssel, majd katonai fekvőtámasz: 8, 8, 8, 5, 3 darab öt ismétléssel, aztán kitörés, vállra vett súllyal: 12 darab háromszor, ezután húzódzkodás következik, amiből 12, 10, 8 darab a penzum, hármas ismétlésszámmal, végül féloldalas súlyozással, angol szakzsargon szerint Dumbbell Row-val zárul, amiből 12, 10, 8 darab szorozva hárommal a mennyiség.

A második nap szintén a teljes testet megdolgoztató feladatok jegyében telik, de itt főként a zsírvesztés a cél. Ez a gyakorlatban azt jelenti, hogy az edzés 15 perc futópados futással indul, ezt követi öt fekvőtámasz, ötször ismételve, majd öt guggolás kitartott kézzel, nyolc ismétlésszámmal, ezután öt húzódzkodás, ötször ismételve, azán jönnek a lábak, oldalsó kitörés öt darab lábanként, ötszörös ismétlésszámmal. Jön az angol szakzsargon, ha már magyar megfelelője nem tudja olyan tömören megfogalmazni, tehát, a Standing Barbell Curl, majd a Straight Bar Tricep Extension, amit az ugrálókötelezés zár, szintén mindegyikből öt darab, ötször ismételve, az ugrókötél pedig tíz perces intervallum.

Az edzést medicinlabdával végzett felülések zárják, ahol a labdát a fejfölé dobva, majd oldalra kinyújtva kell mozgatni.

Az edzés harmadik napja az aktív regenerációé, ahol mobility, SMR hengerezés és jóga is helyet kap. Az edzéssorozat negyedik napja, újból a Full Body Strength-é, az ötödik nap az aktív pihenésé, a hatodik napon a második nap edzései kerülnek ismétlésre, a hetedik nap pedig az aktív pihenőé.

Ezutóbbi hét nap, tizenkét héten át ismétlődik. Nem csoda, hogy bombasztikus formába került a végére!

Forrás: Pixabay.com

Ha tetszett a cikk, mutasd meg az ismerőseidnek is!

NEKED AJÁNLJUK

Lehullt a lepel Jennifer Aniston szépségápolási titkairól