Meglepő! Ezeket a furcsaságokat tartalmazza JLo napi étrendje

Jennifer Lopez rendszeresen meglepi az embereket, legyen szó koncertről, márkabemutatóról, mozifilmről vagy csak egy egyszerű Insta posztról.

A latin díva mindig remek formában van, idomai feszesek, bőre hibátlan, mosolya sugárzó, a frizurája maga a tökély. Emellett pedig kétgyermekes anyuka, aki helytáll a magánéletben is, mostanság ismét Ben Affleck oldalán.

"the Last Duel" Red Carpet The 78th Venice International Film
Forrás: Northfoto

Azt tudjuk, hogy elég komoly napi edzésterve van, amelyben helyet kap a tánc, a sok hasizomedzés, a guggolások, és a kitörések is. Ahhoz, hogy fenn tudja tartani aktív életmódját, az énekesnőnek nagyon nem mindegy, hogy milyen tápanyagokat és milyen forrásból visz be a szervezetébe.

A színésznőnek óriási akarat ereje van, ami megmutatkozik étkezési szokásaiban is. Csak olyan ételt vesz magához, ami valóban az egészségét szolgálja. Lássuk, mit kellene fogyasztanunk, ha olyan életmódot követnénk, mint JLo!

  • Edzője, Tracy Anderson egy interjúban számolt be róla, hogy a popsztár csak organikus ételeket fogyaszt, ellenőrzött forrásból, méghozzá jól átgondolt alapanyagokból. Az egyensúly pedig a tiszta fehérjék felé billen el.
  • Régóta kerüli az alkoholt, a kávét és a cukros italokat, szinte kizárólag tiszta vizet iszik, abból viszont jó sokat, napi 2-3 litert.
  • Nem mintha el tudnánk őt képzelni egy szupermarketben, de igaz is: nem fogyaszt előre csomagolt, feldolgozott élelmiszereket. Amit csak lehet, nyers forrásból vesz magához, ez alól csak a fehérjepor kivétel.
  • Legfőbb fehérje forrásai: a tojás, a pulyka és a csirke, a legelőn nevelt marhák húsa, illetve a halak, melyek sok omega-3 zsírsavat is tartalmaznak. Ugyanezért a tápanyagért fogyaszt naponta egy marék diófélét is.
  • Rengeteg zöldséget is fogyaszt, főként a leveles fajtákból és a gyökérzöldségekből, de a répát és a kukoricát kerüli magasabb szénhidráttartalmuk miatt.
  • Ha szénhidrátot eszik, akkor édesburgonya, quinoa, basmati rizs, vadrizs, zab kerül a tányérjára.
  • Bár nagyon szigorúan betartja a szokásait, azért édességet is fogyaszt mértékkel. Kedvence a csokifagyi és a csokis keksz. Valószínűleg ezek is igen magas minőségűek.
  • Egy átlagos napján reggelire fehérje shaket fogyaszt gyümölcsökkel, mézzel és fahéjjal. Az ebédje leginkább halféle zöldségágyon, magvas saláták. Útközben zöldségeket rágcsál, esetleg gyümölcsöt nassol. A vacsorája a fentebb sorolt szénhidrátköretek valamilyen kiváló minőségű hússal. Amiről nem mond le, az a latin fűszervilág, tehát egészségesen étkezik, de az ízeken nem spórol.
Forrás: womenshealthmag.com

Ha tetszett a cikk, mutasd meg az ismerőseidnek is!

NEKED AJÁNLJUK

Kórházban töltötte az éjszakát II. Erzsébet – Ez volt az oka