Barion Pixel 5 tuti trükk online vásárláshoz – Coloré

5 tuti trükk online vásárláshoz

2021. 05. 16.

Néha teljesen elveszettnek érezheted magad az online vásárlás világában, de csak néhány pofonegyszerű, mégis hatékony tippet kell elsajátítanod.

Kivel ne történt volna olyan, hogy érkezés után egyből küldte is vissza a ruhákat, amiket rendelt? Mindenkivel megesik, hiszen az online shopping ugyan kényelmes és gyors, de nem mindig sikerül a stílust egyből eltalálni, vagy épp nem mindig van kéznél mérőszalag, így a méretekkel is van, hogy elcsúszik a matek. Mutatunk néhány rém egyszerű trükköt!

Használj ötszázasokat, ha nincs mérőszalag!

Két számot kell csak feljegyezned: egy ötszáz forintos 154 mm hosszú és 70 mm széles. Ha épp nem találsz mérőszalagot, egész egyszerűen mérd le ötszáz forintosokkal a derék- vagy csípőbőségedet. Hány ötszázas ért körbe? Szorozd be a számot 154-gyel és már meg is van a méret. Sőt, egy darab is elég, csak akkor jelöld be magadon, honnan kezdted el vele körbemérni magad, úgy, hogy egymás után tetted.

A bőséget lazán kell mérni!

Sokszor azért csúszhatsz el a számolással, mert túl szorosra veszed a mérőszalagot. Ha mellet, csípőt, feneket méred, sose szorítsd rá a mérőszalagot, hanem teljesen lazán, 1-2 centit ráhagyva mérj. Így túl szűk tutira nem lesz a ruhadarab, de nem is lesz azért bő sem.

Online Vasarlas
Kép forrása: Pexels

Szűrj a fazonokra!

A-vonalú, rakott, egyenes szabású? Mindig csekkold le, mit írnak a termék szabásáról, fazonjáról, hiszen attól, hogy a képen egyenesnek tűnik a modellen, simán lehet, hogy egy A-vonalú fazont nézel.

Tudd a hosszt!

Nem csak a lábaid hosszát érdemes tudnod, hanem a fenék aljától a derekadig szakasz hosszát is, ugyanis ezt ismerve könnyebben kiszámolhatod, jó lesz-e rád egy nadrág. A lábad hosszát elöl és hátul is érdemes lemérned a szoknyák és nadrágok miatt.

Keress rá a névre!

Nem minden esetben fogod megtalálni, de elég gyakori azért, hogy megleled a neten valakin felvéve a ruhát. Másold ki a fantázianevet, típusnevet, amit megadtak, írd mellé a márkát, és azt a keresőszót, hogy „review”, azaz vélemény, esetleg „in real life”, azaz való életben, és már mehet is a Google képkeresőjébe. Elég gyakran rábukkanhatsz, hogy is néz ki nem stúdióban befotózva.

Borítókép forrása: Pexels