Barion Pixel A Decathlonban is érezhető már az iskolakezdési láz (x) – Coloré

A Decathlonban is érezhető már az iskolakezdési láz (x)

2024. 08. 21.

Bár még tombol a hőség, a vakáció hamarosan a végéhez ér. A tanévkezdés közeledtével pedig egyre többen indulnak bevásárlókörútra. Augusztusban a Decathlonban is érezhetően megnő a forgalom, a gyermek sportfelszerelés termékkategóriában a vásárlások aránya a korábbi hónapokhoz képest közel ötszörösére nő ilyenkor. Mivel a szükséges tanfelszerelés beszerzése jelentős kiadással jár, a sportszerkereskedő tartós árcsökkentéssel igyekszik könnyíteni az iskolakezdés anyagi terhein.

A Decathlon számára az augusztus az egyik legnagyobb forgalmú hónap, azonban eltérő, hogy melyik időszakában miért érkeznek a vásárlók. Általánosságban megfigyelhető, hogy augusztus 20-ig még elsősorban a nyaraláshoz, utazáshoz és fesztiválozáshoz kapcsolódó termékeket keresik, míg a hónap végére nagyobb szerepet kapnak az iskolakezdéshez fontos ruházatok és sportfelszerelések. A legnépszerűbbek az olyan általános felhasználású termékek, mint a gyerekcipők, a melegítők, a pólók és a zoknik. Mivel ősszel elkezdődnek az iskolán kívüli edzések és bajnokságok is, a sportspecifikus költések erősödése is megfigyelhető. A sportszerek eladásai alapján a legnépszerűbb sportok az atlétika, az úszás és a különböző csapatsportok.

„A nyár vége évek óta az egyik legforgalmasabb időszakunk, várhatóan ez idén sem alakul másképp. Míg éves szinten a gyermek sportfelszerelések a teljes bevétel körülbelül 4,15%-át teszik ki, ez az arány augusztusra rendszerint megtriplázódik, hiszen az előző évek tapasztalatai alapján több, mint 11%-os részesedése lesz a szegmensnek a teljes havi bevételből. Mivel az iskolakezdés nagy anyagi terhet jelent egy átlagos család számára, ezért úgy szeretnénk könnyíteni ezen, hogy számos, a tanév kapcsán releváns sportruházati termék és sporteszköz árát tartósan csökkentettük. Az iskolakezdéshez köthető termékek mellett, számos sportág eszközeit is bevontuk a tartósan árcsökkentett kategóriába, valamint hűségkártyás ajánlatokkal is szélesítjük a kedvezmények körét” – mondta Herczeg Lilla, a Decathlon marketingigazgatója.   

A tartósan árcsökkentett termékek az akciós ajánlatokkal szemben nem korlátozott ideig, hanem hosszú távon elérhetők. Az anyagi és logisztikai szempontból is kihívásokkal teli időszakot pedig további iskola tematikájú ajánlattal igyekszik megkönnyíteni a márka a visszatérő vásárlói számára. A hűségprogram tagjai egyéb kedvezményekre is jogosultak és a kijelölt termékek vásárlásánál extra pontokat gyűjthetnek, amiket később levásárolhatnak.

Boritókép forrása: Pexels.com