A romantikus 80-as évekbeli dráma kifog még a kritikusokon is, mert egyáltalán nem könnyű értelmezni és…megemészteni. Timothée Chalamet játéka azonban mindenkin túl tesz.
Egy kannibál romantikus film Timothée Chalamet és Taylor Russel főszereplésével, ami a 2015-ös azonos című Camille DeAngelis regényen alapul, és talán az év egyik leginkább szemöldökemelgető filmje – ez lesz a Bones and All.
A cselekmény az 1980-as években játszódik, és Lee-t illetve Maren-t, a társadalom peremén élő két „emberevőt” követi nyomon, akik a szabaságért indulnak útnak Amerikán át, valamint azért, hogy felkutassák Maren anyját. Természetesen az út során egymásba szeretnek és jó sok bonyodalomba, és további kannibálba ütköznek. A kritikusok nehezen találnak rajta fogást, hiszen annak ellenére, hogy teljesen abszurd, vérgőzös film, mégis romantikus, szerelmesekért szorítós alkotás lett. És persze az ember közben elmereng, mi is a mondanivalója a történetnek.
A nem mindennapi alkotás rendezője az olasz Luca Guadagnino, aki öt évvel ezelőtt a Szólíts a nevedennel robbant be a köztudatba. Ezután a bizarr és nyomasztó Sóhajok (Suspiria) újragondolásával alkotott ismét nagyot 2018-ban. A szerelmi drámát és a horrort végül összegyúrta, így lett a Bones and All.
Az emberevéstől eltekintve Timothée Chalamet karakterének egyik figyelemreméltó aspektusa élénkvörös hajszíne, amelyet a nyolcvanas évek ikonikus márna (mullet) stílusára vágtak, és ez messze eltér a sztár szokásos kócos barna fürtjeitől. Massimo Gattabrusi vezető hajtervező és fodrász elmondta, hogy az átalakulás nagy szerepet játszott abban, hogy életre kelthessék ezt az egyedülálló karaktert.
A rendező elárulta, hogy ő és Timothée Chalamet nem akartak olyan hajat, ami túl meseszerűvé teszi a történetet, ugyanakkor meg kellett alkotni egy ikonikus frizurát, mely semmi mással nem összetéveszthető. A fodrász pedig elmondta, hogy a vörös szín nem összekacsintás a film véres mivoltával, sokkal inkább a karakter energikusságát szimbolizálja. A 80-as években számos énekes, főleg a rocksztárok viseltek hasonlóan lázadó megoldásokat, gondoljunk csak Cindy Lauperre.
Ami pedig izgalmas kulisszatitok, hogy a frizura valójában félpermanens festékkel készült, vagyis az árnyalatait változtatták a forgatás során, annak függvényében, hogy milyen érzelmeket él át éppen Lee. A változtatás azonban a laikus szem számára alig észrevehető, ugyanakkor az érzékeinkre és érzelmeinkre hat. Ki gondolná, hogy ilyen zsenialitás áll egy karakter hajának kitalálásakor?