A híres színésznő, Lauren Hutton szerint nem mindegy, milyen üzenetet közvetítenek a világmárkák.
Lauren Huttont az 1980-as nagysikerű film, az Amerikai Gigolo szexbombájaként tartják számon, aki a mai napig nagyon ügyel a megjelenésére, de számára a szépség megtartása nem foglalja magába a plasztikai beavatkozásokat, mert a magabiztossága belülről fakad.
A színésznő a fiatalság megszállottja, és szerinte a különböző szépség– és divatipari márkák sokat segíthetnének, hogy ne legyen negatív megítélése az idő múlásának, és ne akarjon mindenki görcsösen ragaszkodni egy évtizedekkel ezelőtti állapothoz.
Ha szerencsénk van, mindannyian megöregszünk. Azt hiszem, itt az ideje felismerni, hogy az öregedésgátlás egy régimódi kifejezés. Nem az öregedést kell gátolni, hanem megváltoztatni a hozzáállást, az ideálok eszményét és elvárásait. Kutatások szerint rengeteg múlik a belső attitűdön, hogy miként állunk a változáshoz, a ráncok vagy egy-egy folt megjelenéséhez. Ha nem görcsölünk ezen, hanem a belső és külső egészségre, harmóniára fordítjuk a hangsúlyt, akkor annak lesz is látszatja
– mondta Lauren Hutton.
A sztár úgy véli, az erre épülő iparágak sokat segíthetnének a megfelelő kommunikációval. A prémium márkákkal, melyek tényleg működnek, semmi gond, a megfelelő bőrápoláson rengeteg múlik, ahogy az életmódon és a táplálkozáson is. A kortársairól már vegyes véleménnyel van: akad olyan, akire rossz érzés ránéznie, mert nyomokban sem hasonlítanak már arra a személyre, akiket egykor megismert.
Lauren Hutton számos filmben bizonyította a közönségnek, hogy szépsége mellett színészi tehetsége is páratlan. Olyan filmekben tűnt fel, mint A nyerő páros, a Túl szexi lány, A szerencsejátékos, a Valaki figyel vagy az Eladó a családom.