Az ikerpárok mindig magukra vonzzák a tekintetet. Pláne, ha a hasonlóság elképesztő. Az Olsen ikrek esetében pedig még a hírnév is befigyel.
Cuki, szőke ikerpárként ismerte meg a világ az Olsen ikreket. Ashley és Mary Kate Olsen a Bír-lak (Full House) vígjátéksorozattal vált ismertté. A gyereksztárrá vált ikerpár hamarosan kinőttek ezekből a szerepekből és egy idő után hátat is fordítottak a kameráknak. Ma pedig már egy egészen új műfajban mutatják meg tehetségüket.
Az Olsen ikrek új világa
Kétségtelenül a televíziónak köszönhetjük világszintű ismertségüket, ám miután 2000-ben a visszavonulás mellett döntöttek, annak komoly oka volt.
Még nem voltak 1 évesek sem, amikor már szerepeltek a sitcomban. A Bír-lak Michelle Tanner szerepét felváltva játszó egészen 1995-ig, a sorozat végéig vitték.
Alig voltak 6 évesek, amikor produkciós céget alapítottak. A Dualstar idejében számos filmben, sorozatban, televíziós műsorban is szerepeltek. 18 évesen a cég elnökei és vezérigazgatói lettek. Már ekkor kikacsingattak egy más világba.
Ám még a Dualstar megalapítása előtt a divatipar szereplői, majd szószólóivá váltak. Saját kollekcióval rukkoltak elő, amelyet tiniknek szántak. 2006-ban alapították meg a The Row márkájukat. Az eleinte túlméretezett és bohókás stílust képviselő ikerpár később lecsendesedett és ennek megfelelően alakult márkájuk is. 2007-ben pedig a testvéreikről elnevezett Elizabeth és James márkával léptek színre.
Az érettség jegyében
Ahogyan a világ is folyamatosan változik, úgy van ez a divattal is. Az Olsen lányok is felnőttek, értek és változtak. Mindez nyomot hagy a stílusukban is, bár a fókuszt még mindig az alapdarabokra helyezik és azt teszik izgalmassá, különlegessé.
2012-ben elnyerték az első CFDA-divatdíjukat, amit 2015-ben és 2019-ben is megismételtek. Mára már ott tart a két divattervező és üzletasszony birodalma, hogy a női és férfi ruházat mellett a gyerekekre is figyelnek. 2021-ben a The Row éves bevétele meghaladta a 10 millió dollárt, de további fejlődés várható.