Barion Pixel Az ünnepi időszakban is legyen a szereteté és a jelentéssel teli ajándékoké a főszerep (x) – Coloré

Az ünnepi időszakban is legyen a szereteté és a jelentéssel teli ajándékoké a főszerep (x)

2024. 10. 21.

Az idei ünnepi időszakban a Pandora mindenkit arra bátorít, hogy az egész éven átívelő Szeress (BE LOVE) kampány üzenetét előtérbe helyezve fókuszáljon a szeretetre. Az ajándékozás már önmagában jelentéssel bír, de az ünnep valódi lényege az igazán fontos kapcsolatok ápolásában rejlik.

A Szeress (BE LOVE) kampány üzenete túlmutat az érzelmek határain – a szeretetet egy erőteljes, átalakító erejű érzésként jeleníti meg, amit nemcsak érzünk, de ott van minden tettünkben és interakciónkban. Legyen ez az időszak a szeretet legmélyebb formájának ünneplése, ahol minden gesztus – legyen az nagy vagy kicsi – a mély és tartós kötelékek kifejezéséről szól.

Az új kampány a globális márkanagykövetek bevonásával készült, köztük Pamela Andersonnal, Chloe és Hailey Bailey-vel, valamint a szupermodell Agyness Deynnel és a modell Jocelyn Coronával. A Pandora új kampánya a Szeress (BE LOVE) központi értékét helyezi előtérbe, és arra ösztönöz, hogy lépjünk túl a hagyományos ajándékozás keretein, és formáljuk azt át valami sokkal jelentőségteljesebbre. Ez segíti a közös pillanatok felelevenítését, magában foglalja a másik iránti odafigyelést és megértést, és egyesíti az embereket a szeretet átformáló erején keresztül.

A Pandora új kollekcióját az ünnepi fények és a szeretet témái inspirálták. Az égbolt ihlette minták és a karácsony varázslatos szimbólumai egyaránt jelentéssel teli ajándékok lehetnek, a szeretet bármely formáját szeretnénk is kifejezni. Az olyan prémium anyagokból készülő Pandora ékszerek, mint a sterling ezüst, a 14 karátos arany, a kézzel fújt muránói üveg, tökéletes kiegészítői az ünnepi pillanatoknak. A Pandora minden ajándékot olyan különlegessé tesz, mint amilyen maga a szeretet, amit szimbolizál.

A Pandora kreatívigazgatói A. Filippo Ficarelli és Francesco Terzo elárulták, hogy: „A tervezés során az volt a célunk, hogy megragadjunk ennek az időszaknak az ünnepélyes és vidám hangulatát, a fény erejének és különböző formáinak megtestesítésével.”

Ahogy túllépünk a hagyományos ajándékozás keretén, töltsük meg a szívünket és a világot a Szeress (BE LOVE) kampány érzésével, és formáljuk át vele a szeretetteli pillanatokat.