Harmadik alkalommal rendezte meg az idén 30. születésnapját ünneplő dm a Balaton RUN elnevezésű futóversenyét. Az öko szemléletű rendezvényen a versenyzőket és a látogatókat számos program várta a vidámság, az egészséges életmód és a fenntarthatóság jegyében. Az esemény a gyerekszámoktól a félmaratonig az egész családot megmozgatta.
A nevezők az ország minden tájáról érkeztek. A versenyt profik és hírességek is megtisztelték, többek között Debreczeni Dóra és Nagy Adrienn is. Dóra személyesen is bíztatta a futóközösséget a részvételre a rendezvény nagyköveteként. A szeptemberben egy éves dmLive Shopping műsor egy üvegkonténerből közvetlenül a Balaton partjáról jelentkezett be a verseny napján. Debreczeni Dórával az ismert műsorvezető Kisó beszélgetett az értékes rajtcsomag termékeihez kapcsolódóan. Az adást 25 x-ös Balea, Sportness, SUNDANCE és Mivolis kuponok kísérték.
A futóversenyen a fenntarthatóság jegyében nem volt műanyag pohár, szelektíven gyűjtötték a szemetet és egyedi Öko csomaggal is lehetett nevezni, amely nem tartalmazott versenypólót, és alacsonyabb áron volt elérhető az érdeklődőknek.
A dm számára kiemelten fontos az egészséges életmód támogatása. Amelyet termékeinkkel, szolgáltatásainkkal és rendezvényeinkkel igyekszünk a gyakorlatban megvalósítani. Ez volt az indíttatásunk a hiánypótló családi futónap, a dm Balaton RUN életre hívásában. Vállalatunk működésében kiemelkedő jelentőséget kap a társadalmi felelősségvállalás és a közösségi példamutatás. Ezért is vagyok különösen büszke, hogy a mai napon majd 170 kolléga állt rajtvonalhoz, ezzel is példát mutatva környezetünknek. – nyilatkozott Kanyó Roland a dm Kft. marketing és PR menedzsere.
A drogéria elköteleződését bizonyítja az is, hogy a futóverseny szervezésével a siófoki székhelyű Ments-Vár Alapítványt immár második alkalommal támogatták. A drogéria a versenyzők számával megegyező saját márkás termékkel támogatta a sérült gyermekek fejlesztésével foglalkozó szervezetet.
A dm Élménysziget aktivitásaiban idén sem volt hiány. Lehetett madártávlatból fotót készíteni, palacsintából karikatúrát, valamint arcfestést és csillámtetoválást készíttetni. A PET Kupa csapata a kicsiknek és a nagyoknak is megmutatta, hogy mi minden készülhet egy műanyag palackból, valamint mindenki színezhetett egyedi vászontáskát. Az egészséges életmód jegyében az idei UV roadshow záróállomása is a rendezvényen volt. A dm egész nyáron tartó fényvédelmi edukációs programjának köszönhetően, a gyönyörű napsütéses versenyt mindenki kellő védelemben élvezhette. A dm Egészségbusza, amely idén nyár óta szűrővizsgálatokkal járja az országot, a Balaton RUN-ra is ellátogatott, Jakupcsek Gabriellával a fedélzeten.
A dm Élménysziget mellett a napot a dm beszállító partnerei és a rendezvény összes támogatója színesítette. Nekik köszönhetően minden távon egységes tartalmú, értékes rajtcsomagot kaptak a résztvevők. A gyerekeknek külön csomagok készültek.
A dm-drogerie markt-ról röviden
A dm-drogerie markt Magyarországon jelentős szereplő a drogéria kiskereskedelem piacán, polcain több mint 13.000 terméket kínál a szépségápolás és az egészségmegőrzés témakörében. Folyamatosan szem előtt tartva vásárlói változó igényeit, széles kínálatot tart fenn bio-élelmiszerekből és natúr kozmetikumokból.
A vállalatot Götz Werner, elismert drogista és Günter Lehmann üzletember alapította Németországban. Az első dm üzlet 1973-ban nyitotta meg kapuit Karlsruhe városában. A kezdeti sikerek után 1976-ban Günter Bauer osztrák üzletember bevonásával Ausztriában, Linz városában is megnyílt az első dm, ezzel nemzetközivé téve a láncolatot. A cég tulajdonosai a 90-es években elérkezettnek látták az időt, hogy további országokat is „meghódítsanak”, melynek kapcsán 1993-ban vette kezdetét a dm történet Magyarországon is. A dm jelenleg 262 üzletével teljes országos lefedettséget biztosít a drogéria kiskereskedelem piacán.
Az alapítók a mai napig aktív üzletemberként segítik a cég fejlődését, több ezer ember számára lehetővé téve a „Hier bin ich Mensch, hier kauf ich ein” avagy „Itt vagyok önmagam, itt vásárolok” szlogennel történő azonosulást.
A dm elköteleződött a környezetvédelem, az egészséges életmód mellett és nagy figyelmet fordít arra, hogy a munkatársak megteremthessék a munka és a magánélet egészséges egyensúlyát. Ezt segítve lehetőség van részmunkaidőben dolgozni, a gyesen lévő kollégákat visszavárják, későbbiekben is számítanak munkájukra. Többek között ez a nézetük is hozzájárult ahhoz, hogy Magyarországon elsőként a dm nyerte el a Legjobb női munkahely címet, és a Családbarát munkahely pályázaton is elismerő oklevélben részesülhetett.
Borítókép forrása: dm