Futtatóval vagy nélküle?
Luxusescortként jobban megválogathatja a partnereit? Nem mindenki szőke herceg a felső tízezer köreiben…
Kiara számára a külső nem elsődleges szűrő, az intellektus viszont fontos. Hosszú beszélgetés előzi meg a találkozót és az évek alatt összegyűjtött rutinjával rögtön kiszúrja, ha valaki nem üti meg azt az értelmi szintet, amit ő elvár a vendégektől. Vonal alatti klienssel nem jöhet össze a találkozó. Például ha valakinek pocsék a helyesírása, annak esélye sincs.
Sokszor vetődik fel, hogy a nők mellé kell a védelem, aki intézi a kuncsaftokat, vigyáz rá, vagyis egy futtató. Kiarával mi a helyzet? Igényel vagy kap ilyen védelmet?
Ő szigorúan szállodában dolgozik, ami alapvetően ad egyfajta védelmet, hiszen ha bármi baj történne, ott azonnal tudna segítséget kérni. Egymaga dolgozik és szervezi az ügyeit, nincs futtatója. Egy strici jelenléte egyébként mindig megkérdőjelezi, hogy az adott lány önszántából végzi-e a munkát vagy belekényszerítik.
Visszakanyarodva az interjúkötetre; a könyvben számos extrém, erősen 18+ – os helyzetet oszt meg Kiara a közönséggel. Melyik döbbentett meg téged a legjobban?
Jó pár volt és nem spoilereznék mindent, de ha egyet ki kéne emelni, a Tortamalac karaktere elég durva. Egy extrém túlsúlyos külföldi férfiről van szó, akivel Kiara Amszterdamban találkozott, szó szerint a születésnapi meglepetése volt. Számos igen perverz dolgot kért tőle, hogy egyet említsek; az volt az egyik kívánsága, hogy kezelje őt egy kutyaként, egészen pontosan csivavaként. A többit a közönség képzeletére bízom, vagy olvassák el a könyvben.
Nem tartasz attól, hogy a könyvvel a prostitúciót népszerűsítitek? Már láttam ilyen kommenteket…
Hát ha valakinek ezután a könyv után megjön a kedve a prostitúcióhoz, akkor annak sok sikert. Ez nem egy orgazmusmámoros, rózsaszínködös könyv az escortkodás gyönyöreiről. A kötetnél két dolog volt fontos; olyan extrém eseteket bemutatni, ami figyelemfelkeltőek és tanulságosak. A másik oldalról; Kiarával nagyon jó barátság alakult ki köztünk az elmúlt egy évben, amíg a könyv készült. A mi viszonyunk is adott egy dramaturgiai keretet a kötetnek; mennyit változtunk, hogyan alakult a véleményünk, akár egymásról, akár a világról.