Jennifer Lopez együttműködése egy alkohol branddel azt eredményezte, hogy most sokan azt hiszik, valóban nagy pohárral issza a nedűt.
Korábban Jennifer Lopez azt mondta, makulátlan bőre, kiváló alakja az életmódjának is köszönhető, melynek része, hogy szinte zéró alkoholt fogyaszt. Sőt, a koffeintől is távol tartotta magát, mindez benne van a wellness-életmódban. Most viszont életre hívta saját koktél márkáját, a Delola palackozott italokat, és ezzel megkérdőjelezte magát.
A rajongók arra is felhívták a figyelmet, hogy férje, Ben Affleck korábban alkoholfüggőséggel vívott nagy küzdelmet, mára már tiszta, és ez még inkább vitássá teszi azt a döntést, hogy alkoholt népszerűsít.
Az igazat megvallva ez sokáig így volt, nem ittam. Néhány éve csak amint azt az elmúlt 10, talán 15 év során készült több fotóm is bizonyítja, alkalmanként koktélozom csak. Nagyon élvezem a különleges koktélokat. Felelősségteljesen fogyasztok. Nem azért iszok, hogy részegedjek. Iszom azért, hogy a társaságban jól érezzem magam, és csak egy kicsit lazítsak, de mindig felelősséggel teszem.
Jennifer Lopez azt is elmesélte, hogy szereti a rozé borokat, a fehérorosz alapú koktélokat, de sosem volt olyan ital, amihez a nevét adta volna. Így, mint tőle megszokhattuk például kozmetikumok esetén, létrehozta a saját márkáját, azt az ízvilágot, amire felesküdne. Így jött létre a Delola. Az italok természetes alapanyagokból készülnek. Három ízben elérhetőek: grapefruitból, bodzavirágból és tequilából készül a Paloma Rosa,a Bella Berry bogyósokból, hibiszkuszból és vodkából, míg a L’Orange narancsból, passió gyümölcsből és amaróból áll.