Az alkoholt népszerűsítő videóban a 007-es ügynök, pontosabban Daniel Craig teljesen új stílust mutat – ez akár a következő filmjének legmenőbb jelenete is lehetne.
Az új Belvedere Vodka reklám, Daniel Craig főszereplésével és Taika Waititi rendezésében, olyan mintha egy jelenet lenne Craig legújabb filmjéből – méghozzá ez lenne a film legjobb jelenete, amiről mindenki beszél.
A reklám egyszerre posztmodern, nosztalgikus, laza, furcsa és figyelemfelkeltő. Az egykori 007-es sétál és táncol Párizs utcáin és egy hotelben, nem is akármilyen stílusban, miközben árad belőle a boldogság. A reklám sokkal inkább Daniel Craig metamorfózisának népszerűsítése és nem a vodkáé, tehát mintha a termék adná el inkább a sztárt.
Az ötlet zseniális mindenesetre, ahogy a megvalósítás is, a zenét pedig Rita Ora és Giggs jegyzi. A reklám voltaképp egy film a filmben, amiért feltehetőleg filmes gázsit is szakított a Tőrbe ejtve sztárja, és aminek a végére még egy kis bakiparádé is belefért.
A nyitó pillanatokban a kamera hátulról közelíti meg Daniel Craiget, aki egy hídon áll, és a Szajnát bámulja, fehér öltönyben és nyitott fehér ingben. Miért pont fehér? Ez a No Time to Die üzenete lehet, amiben Bond meghalt, és (feltehetően) a mennybe került. A kamera Craig körül kering, hagyja, hogy elmélyedjünk kemény vonásaiban, majd hirtelen mindezt megtöri egy vigyorral, amivel tudatja: csak játszik.
A paparazzik seregén átgázolva becsúszik egy Rolls Royce hátuljába, majd átgördül a másik oldalon, most már fekete felsőt, ezüst hip-hop láncot, napszemüveget és egy fekete bőrkabátot viselve. Innen veheti kezdetét a funky elegancia, a bohém tánc, a maszkulinitás egy teljesen más arca. Bond, azaz Craig újjászületett.
A brit színésznek nagyon jól áll ez a reklám, és feltehetőleg szüksége is van rá, hogy jelezze: egy korszak lezárult. És bár más produkciókban is láthattuk szerepelni, azért James Bond karakterével eggyé vált az évek folyamán – idő lesz ezt levetkőznie, ha karrierjét tovább akarja építeni.