Az Oscar-díjas kávé (X)

Az idén első alkalommal mutat be nemzetközi kampányt az otthoni kávézás piacát globálisan vezető De’Longhi márka. A fókuszban Damien Chazelle által rendezett kampányfilm áll, Brad Pitt főszereplésével.

“A De’Longhi az elmúlt évek alatt rendkívüli növekedést tapasztalt, amiben központi szerepe volt az otthoni felhasználásra gyártott automata kávéfőzőknek”-mondja Massimo Garavaglia a cég vezérigazgatója. “Meggyőződésünk, hogy Brad Pitt a tökéletes márkanagykövet. Hitelesen mutatja be és képviseli a De’longhi márkát globális szinten. Nagykövetünk a De’Longhi szellemiség megtestesítője: merész és nemzetközi, de ugyanakkor szofisztikált és elegáns.”

De Longhi Brad Pitt C Dinamica Cmyk

A néző klasszikus – Brad Pitt egy napja – történetbe nyer bepillantást. Kávébab vásárlás reggel. Motorozás Los Angeles útjain. Egy gyors megálló a benzinkúton… A napi rutint felölelő jelenetek kiemelik a sokunk átal jól ismert érzést: a hazaérkezés vágyát.

A napi teendők után megérkezünk, és egy tökéletes pillanatba zárva megpihenhetünk egy csésze kávé vagy cappuccino mellett.

A színész és a rendező mellett a kampányfilm két másik Oscar-díjas tehetséget is a stáblistáján tudhat, az operatőr Linus Sandgren és a zeneszerző Justin Hurvitz személyében, akik mind a La La Land “dream team” tagjai. Hurwitz, a kampányfilm zeneszerzője elmondta: “Amikor láttam milyen filmet alkotott Damien, és Brad Pitt olyan vagány volt a szememben, mint még soha… Izgatott lettem.  Olyan dallammal kellett előállnom ami tökéletesen illeszkedik ebbe a hangulatba.”

A csapat Lachlan Bailey fotóssal lett kerek.

Egy film, emlékezetes képi világgal és tartalommal amely hitelesen képviseli a De’Longhi üzenetet.

Brad Pitt személye mellett szóló döntés több, mint egy nemzetközileg ismert ikon kiválasztása. Pitt elismert színész és producer. A környezetvédelmi kérdések elkötelezett szószólója. Műgyűjtő, szenvedélyesen rajong az építészet és a dizájn iránt. Személye körül kialakult misztikum a mai napig világszerte jelen van.

Brad visszafogottsága jellemzi a De’Longhi márkát is. A gyökereit megtartó vállalat, tipikus olasz szenvedéllyel ragaszkodik a harmóniához és az eleganciához. Elér majd túlmegy a sztereotípiákon, és hozzáférhető az egész világon.

Egyszerre ikonikus és autentikus.

Pont, mint egy hollywoody sztár, aki elkészít magának egy egyszerű, tökéletes csésze kávét.

Nézd meg a kampányfilmet:

Látogass el a kampány oldalra:

Dl Global Land On Dl Campaign Lp

Ha tetszett a cikk, mutasd meg az ismerőseidnek is!

NEKED AJÁNLJUK

Mi szükséges a baba nyugodt alvásához és mi nem?