7 jel, ami arra utal, hogy edzésfüggő vagy

A sport mindenki számára fontos ahhoz, hogy megőrizze testi-lelki egészségét, azonban ha ez egyre nagyobb méreteket ölt, és már a mindennapi tevékenységeket is befolyásolja, edzésfüggőségről lehet szó.

Fogyás, erő- vagy állóképesség növelés? – Edzéstípus ajánló az egészséges életmód jegyében

Mielőtt elkezdjük megvalósítani mozgásssal kapcsolatos újévi fogadalmainkat, érdemes átgondolnunk, pontosan mi a célunk, hiszen a megfelelő edzéstípus kiválasztásán áll, vagy bukik az ígéreteink kivitelezésének sikere.

A menstruációs ciklus szakaszai: melyik a legalkalmasabb a fogyásra?

A menstruációs ciklust kísérő pszichológiai változások a sportteljesítményünket is befolyásolják. Ezért ha legközelebb nem sikerül úgy teljesítenünk, ahogy szerettünk volna, önostorozás helyett fogadjuk meg a szakértők tanácsait, akik elárulják, hogy mikor érdemes lazábbra venni a dolgokat, és mikor hozhatjuk ki magunkból a maximumot.

Tanácsok profiktól: így biciklizz télen!

Télen sokan félreteszik a biciklit, pedig nem kellene okvetlenül lemondaniuk erről a sportról. Elég betartani a téli kerékpározásra vonatkozó szabályokat.

Fogyás 40 felett: így pörgesd fel újra az anyagcserédet

A fogyás 40 felett sokak számára rémálom, ami teljesen érthető, hiszen az ilyenkor lezajló biológiai változások sajnos egy cseppet sem könnyítik meg a kilók leadását. Éppen ellenkezőleg.