Egy évvel a The Body Shop termékek polcra kerülése után újabb late night shopping eseményt szervezett a drogéria. Az est fókuszában a márka „Changemaking Beauty” koncepciója áll, mellyel céljuk, hogy termékeik ne csak hatékony ápolást nyújtsanak, hanem pozitív hatással legyenek a közösségekre, az állatvédelemre és a környezetre is.
A The Body Shop termékei már több, mint egy éve elérhetőek a dm Online Shop-ban, illetve a kiemelt dm üzletekben, melyek száma szeptembertől tovább gyarapodik. Ennek alkalmából 2024. június 24-én 25x-ös active beauty pontot adtak minden The Body Shop termék vásárlása után.
A promócióhoz kapcsolódóan late night shopping keretében személyes találkozásra és tanácsadásra is volt lehetőség a Mammut Bevásárlóközpont dm üzletében, ahol 18:00 és 20:30 között arcápolási diagnosztikával, DJ-vel és apró ajándékokkal várták a betérő vásárlókat. Az esemény keretében 18:30-kor élő Instagram bejelentkezésben Kiss Orsolya, azaz Kiso beszélgetett Dajka Tünde bőrápolási szakértővel, így átfogó képet kaptak az érdeklődők a márkáról és a bőrápolásról.
A megfelelő termékek kiválasztásában a helyben elvégzett arcápolási diagnosztika segítette az érdeklődőket. Az est folyamán Bréda Biával és Czibolya Nikivel is találkozhattak a vásárlók.
A The Body Shop elkötelezett, hogy változást hozzon a szépségiparban és a világban egyaránt. A „Changemaking Beauty” koncepcióval céljuk, hogy olyan hatékony termékeket kínáljanak, amelyek nemcsak a bőrt ápolják, hanem a helyi közösségeket is támogatják szerte a világon, állatkísérlet-mentesek és tiszteletben tartják a bolygót. Minden terméküket a természet értékes alapanyagaival gazdagították, fenntartható forrásból. Bizonyítottan hatékony, innovatív formuláik garantálják, hogy a bőr a legjobb formába kerüljön, és a vásárlás is felelős döntés legyen.
A nyári időszak különösen nagy kihívás elé állítja a bőrt, hiszen a napfény, a magas hőmérséklet és a páratartalom mind hatással vannak annak állapotára. A The Body Shop széleskörű arc-, haj- és testápoló termékkínálata tökéletes megoldást kínál ezekre a problémákra. A kollekció organikus aloe verája Mexikóból, Közösségi Méltányos Kereskedelmi forrásból származik. Az aloe verával készült termékek nyugtatják és regenerálják a napnak kitett bőrt. A nappali arckrém könnyű és gyengéd hidratálást biztosít, míg a multifunkciós gél azonnali enyhülést nyújt a bőrirritációra és a napégésre.
Az E-vitaminos arcápolók hialuronsavval hidratálják a bőrt és a málnamagolajból kinyert E-vitaminnal megóvják a kiszáradástól. A málnamagolajat mentett málnákból nyerik ki, vagyis olyan málnákból, melyek az élelmiszeriparból maradnak vissza, ezáltal segítenek csökkenteni az élelmiszerpazarlást. A Borsmentás test-és lábápolók jegesen frissítő formulájával a láb megmentői lehetnek egy-egy hosszabb városnézés után.