Az ikonikus magyar márka már egy éve kínál stílusos alternatívát a vírus elleni védekezéshez.
Garam Judit tervező tavaly az elsők között döntött úgy, hogy a pandémiás helyzet miatt maszkokat is elkezd tervezni. Ezzel egy év leforgása alatt több ezer maszkot sikerült eladni a NUBU márkának. De, ha ez nem lett volna elég számos előadóművész, sportoló, közéleti személyiség is az ő darabjaik mellett tette le a voksát.
Garam Judit és a NUBU csapata tavaly ilyenkor a 2020-as olimpia formaruháin dolgozott, amikor egyik pillanatról a másikra mindent felülírt a pandémia és a korlátozások. Az első hullám során olyan nagy hiánycikk volt a maszkok terén, hogy úgy döntöttek maguk kezdenek a termék gyártásába. Példamutató lépésükkel több magyar designer márka számára adtak inspirációt, ahogy a maszk viselésének fontosságára is sikerült felhívniuk az emberek figyelmét.
Már eddig is több típus és sok színlehetőség közül válogathattak a vásárlók, de most megérkezett a NUBU maszkok újabb generációja. A RIKA és TOKI maszkok különlegessége abban rejlik, hogy ezek már orra igazítható változatban kaphatóak, nem mozdulnak el könnyen az arcról, így nagyobb kényelmet nyújtanak viselőjüknek. Míg a RIKA maszk nyakba akasztható, a TOKI fül mögé rögzíthető verzió. A kétrétegű, könnyen mosható és könnyen száradó, két különböző rétegből összevarrt maszkok pamut béléssel készülnek, és a szokásos NUBU színskála összes változatában elérhetőek.