Az PANDORA bemutatja a márka új platformját, a SZERESS-t, amit egy nagyszabású globális kampánnyal indít el, ikonikus művészek és feltörekvő csillagok bevonásával.
A kampány a köré a fő gondolat köré épül, hogy a szeretet nemcsak egy szó, hanem azon túl cselekvés is. A több szezonon átívelő kampány szerint a szeretet több, mint egy érzés, hiszen ez egy olyan dolog, amit érzünk, átélünk, megtestesítünk, és ami meghatároz minket. A kampány fő üzenete mindenkit arra biztat, hogy szeretettel éljen a világban.
A Pandora ékszerkollekcióiban egyedi tervezésű darabok találhatók, amik olyan kiváló minőségű anyagokból készülnek, mint például a sterling ezüst, a 14 karátos arany (tömör és futtatott), a muranói üveg és a mesterséges gyémántok. A SZERESS kampány azt hangsúlyozza, hogy a Pandora egy teljeskörű választékot felvonultató ékszermárka mindenki számára, aki szeretne egy kis csillogást vinni az életébe, függetlenül az alkalomtól vagy ünneptől.
Egy sztárokból álló társaság, három új globális nagykövettel
A SZERESS bemutatja a Pandora három új globális nagykövetét: a művész testvérpáros Chloe és Halle Bailey-t, és a színész, író és aktivista Selma Blairt.
Emellett hozzájuk csatlakoznak még a kampányban olyan multinacionális tehetségek, mint a művész és modell Sasha Pivovarova, a modellpár Aviana McClish és Colin Alexander, a feltörekvő Jocelyn Corona, a barátokként is ismert modellek, Saiyan Marley, Yumi Nu, Salem Mitchell és Thara, valamint a modellpár Meghan Collison és Jack Spencer.
A Pandora úgy hiszi, a szeretet számtalan formában létezik. Chloe szerint a SZERESS azt jelenti, hogy „Szeresd a saját teljes éned”.
Halle szerint a SZERESS mondanivalója: „Feltéltelek nélküli, végtelen szeretet. Valami, ami sosem ér véget, amiről tudod, hogy örökké ott lesz. Sosem kérdőjelez meg, és ha épp egy szikláról esnél le, ott terem, hogy elkapjon.”
Selma úgy érzi, hogy számára ezt jelenti: „A jelenben élni, arra gondolva, hogy ’Hogyan tehetném ezt a pillanatot jobbá?’”.
„A Pandora számára a szeretet több, mint egy nap a naptárban. Sokkal személyesebb és átfogóbb jelentéssel bír annál. Mindannyiunkkal kezdődik, és abban testesül meg, ahogyan az életünket éljük. Ez az esszenciája az új SZERESS kampányunknak. Megeleveníti a márka azon célját, hogy hangot adjon az emberek szeretetének. Ez a cél csodálatosan megtestesül az új márkanagykövetink Chloe Bailey, Halle Bailey és Selma Blair által. Ékszereink nemcsak szakértői módon készülnek a különböző alkalmakra és a mindennapokra, hanem egyúttal eszközök arra, hogy megemlékezzünk azokról az emberekről, pillanatokról, helyekről, érdeklődési körökről és álmokról, amiket szeretünk” – mondta a Pandora marketingvezetője, Mary Carmen Gasco-Buisson.
Kampányvideó egy különleges dallal
A SZERESS kísérő videója olyan felvételekkel segíti a „Szeretve élni” koncepciót, amelyek a kampány minden szereplőit felvonultatják. A videót az Oscar-díjra jelölt Sophia Nahli Allison rendezte, az executive producer pedig a kétszeres Grammy-díjas Melina Matsoukas volt.
A videó alá a Bee Gees klasszikus dalának, a „To Love Somebody” újrakevert változatát választották, ezúttal Chloe és Halle Bailey énekével, kifejezetten a SZERESS kampányhoz.
A videóban a Pandora globális márkanagykövete, Selma Blair átöleli fiát, Arthur Saint Bleicket, míg Chloe és Halle szeretetteljesen énekelnek együtt, egyedi Pandora ékszereket viselve. A modell Sasha Pivovarova egy nagyméretű absztrakt portrét fest élénk színekben, míg Thara, Salem Mitchell, Saiyan Marley és Jocelyn Corona egy klubban táncolva élvezik az együtt töltött időt.
A videó alatt a Pandora kollekciói sűrűn egymásra halmozva jelennek meg – bemutatva a márkát, mint ami lehetővé teszi az önkifejezést, a kreatív szabadságot és az örömöt.
A SZERESS kreatív csapata
A Baron & Baron által kigondolt SZERESS kampány az iparág vezető kreatív csapatának közös munkája. Nahli Allison és Matsoukas mellé Craig McDean és Raymond Meier fotósok is csatlakoztak. McDean felelt a fő modellképekért, míg Meier a csendélet és közeli fotókat rögzítette.
Rae Boxer stylist és Grete Meier közösen készítették el az egyedi darabokat, amiket Chloe és Halle Bailey viseltek a kampányvideóban.
A látnoki testvér duó Tanya és Zhenya Posternak készítettek további felvételeket. A megörökített stílusok közül több készült a PANDORA mesterséges gyémántjaival, ezzel adva ragyogást egy olyan kampánynak, ami már így is gazdag ékszerekben és stílusban.
Borítókép forrása: Pandora