Barion Pixel A telefonálás nem a múlté! (X) – Coloré

A telefonálás nem a múlté! (X)

2025. 04. 12.

Bár akadnak olyanok, akik szinte soha nem telefonálnak, hanem inkább az írásbeli kommunikációt preferálják, azért szerencsére akadnak az életnek olyan területei, ahol a telefonálás, mint kommunikációs módszer még nem kopott ki.

Sőt, nemhogy nem kopott ki, de még folyamatosan fejlődik is, hiszen valóban nagy szükség van rá. Az emberek életmódjába, életformájába ugyanis szervesen beleivódott ez a kommunikációs forma, így vétek volna nem kihasználni ezt a hatékony kommunikációs eszközt.

A VoIP infokommunikációs rendszer, rendszerüzemeltetés Avaya telefonrendszerei híven mutatják, hogy miért is nem szabad leírni a telefonközpontokat, miért érdemes korszerű modelleket bevezetni és összehangolni az eredményes működés érdekében.

Mit érdemes tudni ezekről a telefonrendszerekről?

Ahhoz, hogy felelősségteljesen tudjunk döntést hozni, szerencsés, ha minél alaposabban megismerjük ezt a kivételes lehetőséget:

  • Először is fontos kiemelni, hogy a rendszer maximális szinten igényre szabható, így nem kell a sablonos, mindenkire ráerőltetett egyenmegoldásokkal beérnünk.
  • Akár 2000 felhasználót is képes kiszolgálni, így nem csupán kisvállalkozások, hanem nagyobb cégek is épp úgy hasznát tudják venni.
  • Több mint 120 extrával rendelkezik a rendszer, így ahogy az első pontban említettük, teljes mértékben a cég igényei szerint alakítható a telefonközpont.
  • A rendszer adathálózati összetevőkkel is ellátja az előfizetőit, hogy a lehető leggördülékenyebb legyen a rendszer használata.

Ugyanakkor talán nyilvánvaló, hogy a fejlődés nem állhat meg, így a fentebb említett cég folyamatos újításokat fejleszt, hogy minél korszerűbb legyen a telefonálás.

Hol tanácsos bevetni őket?

Természetesen ott, ahol több kollégának össze kell dolgoznia, és fontos a gyorsaság. Talán egyértelmű, de call centerek esetében is bevethető ez az eszköz, így nagyon sok helyen találkozhatunk vele akár munkavállalóként is. Ma már számtalan call center működik – és feladatuk nem csupán az értékesítés, hanem a támogatás is.

További nagyszerű felhasználási módja ennek a rendszernek a hangalapú konferenciabeszélgetés. Ebben a formában ugyanis nincs kép a résztvevőkről, csupán a hangjukat lehet hallani, de sok esetben ez pontosan elegendő is.

A hatékony kommunikáció vagyonokat hozhat!

Talán mondani sem kell, de az, hogy a munkatársak akár egymással, akár ügyfelekkel, akár vásárlókkal vagy üzleti partnerekkel hatékonyan és zavartalanul tudnak kommunikálni, igazán sok pénzt hozhat a konyhára.

Az információ ugyanis az új valuta, amelyet ha kellően gyorsan továbbítunk, akkor ütőképessé válunk a saját területünkön. Ehhez azonban az kell, hogy minél korszerűbb és minél több extrával rendelkező telefonközpontunk legyen. Ha ez viszont nincs meg, akkor mindenképpen tanácsos gondolkodni abban, hogy beszerezzük a fentebb említett vállalkozás Avaya telefonrendszerét.