Barion Pixel Az alkalmazottak se maradjanak ki a karácsonyi ajándékozásból! (X) – Coloré

Az alkalmazottak se maradjanak ki a karácsonyi ajándékozásból! (X)

2024. 10. 04.

Az ünnepi időszakban teljesen természetes, hogy a vevőket különböző ajánlatokkal, kedvezményekkel vagy ajándékokkal próbáljuk becsábítani a boltba, vásárlásra ösztönözni. Ez egy kiemelt hónap minden vállalkozás számára. Azonban a vásárlók mellett a munkatársakra is gondolni kell.

Kinek mit adjunk?

A vállalkozás méretétől függetlenül alapos tervezésre van szükség. A munkatársak esetében már nem érdemes elnagyolni a folyamatot. Erősen ajánlott mindenkinek egyedi, személyre szabott ajándékot adni. A Zefi Reklámajándék karácsonyi termékek kínálatában garantáltan megtaláljuk azokat az eszközöket, kiegészítőket, amelyek illeszkednek az ünnepi időszakhoz. Nem mindegy ugyanis, hogy mi kerül az ajándékcsomagba.

Természetesen, ha egyszerre több száz dolgozónak kell ajándékot összeállítani, ott már megengedhetjük magunknak, ha egy-két elem ismétlődik, de akkor is érdemes egy olyan apróságot belecsempészni, ami az adott személyre utal. Ez fontos abból szempontból, hogy a megfelelő hatást érjük el az egész ajándékozással.

Nagy előnyt jelent az, hogy nem feltétlenül kell olyan terméket választani, ami szorosan kapcsolódik a karácsonyhoz. Egy ünnepi motívumokkal teletűzdelt bögrével és egy autós kiegészítővel is ugyanolyan hatást érhetünk el. Előbbit érdemes olyan kollégának választani, aki szeret kávézni, teázni. Az autók szerelmeseinek pedig mindig jól jön egy új kiegészítő.

Ma már több ezer termék közül tudunk válogatni, így könnyedén személyre szabhatjuk az ajándékcsomagokat. Választhatunk olyanokat, amelyek szorosan kapcsolódnak a cég tevékenységéhez és/vagy, ami az adott alkalmazott pozíciójára, munkájára utal. Kifejezetten személyesre is vehetjük a hangvételt, például, ha tudjuk, hogy egy munkatárs családjában most született gyermek, akkor egy gyerekjátékból is tökéletes ajándék válhat.

Számtalan előnye van az ajándékozásnak

A munkatársakról nem szabad elfeledkezni a karácsonyi időszakban, sőt sokkal hamarabb kell összeállítani a nekik szóló ajándékcsomagokat, mint az ügyfelekét vagy üzleti partnerekét. A dolgozók adják a vállalat gerincét. A megfelelő hangulat megteremtésével, a kiemelkedő teljesítmény elismerésével és a lojalitás növelésével a vállalkozás sikerét is növelhetjük, ami hosszú távon a bevételeken is egyértelműen meg fog látszani.

Egyedül a képzeletünk és a naptár szab határt

A széles piaci termékpaletta lehetőséget ad arra, hogy igazán kreatív ajándékcsomagokat állítsunk össze. Azonban nem szabad túl sok időt eltölteni a tervezéssel. Természetesen alaposnak kell lenni, de a naptárra is figyelni kell. Hamarosan beindul a szezon, a november már egyértelműen a karácsonyi bevásárlásról fog szólni, decemberre pedig már az utolsó lehetőségek maradnak. Ha már októberben elkezdjük a folyamatot, bőven lesz időnk összeállítani egy hatásos kampányt.