A 2025-ös nyári lakberendezési trendek a természetességre, a hosszú távú használhatóságra és a fenntarthatóságra épülnek – kültéri és beltéri megoldásokban egyaránt.
Évről-évre egyre nagyobb teret kapnak az újrahasznosított anyagokból készült kerti bútorok, de az idei szezonban olyan újdonságok is hódítanak, mint a vízálló és élethű megjelenésű SPC padlók, illetve a nagy strapabírású, mégis elegáns greslapok, amelyek nemcsak praktikusak, de esztétikailag is kiemelkedőek.

A kert, a terasz és az erkély ma már nemcsak kiegészítő terei az otthonoknak, hanem aktív életterek – a DIEGO pedig ezt felismerve olyan termékeket kínál, amelyek egyszerre tartósak, kényelmesek és fenntarthatóak. Egyre több vásárló keresi azokat a megoldásokat, amelyek egyszerre esztétikusak és környezettudatosak. A Nova bútorcsalád például 60–80%-ban újrahasznosított műanyagból készül, így tökéletes választás mindazoknak, akik a fenntarthatóságot és a modern dizájnt egyaránt fontosnak tartják. A Keter California termékcsalád 83%-ban, míg a Keter Salemo bútorok 90%-ban tartalmaznak újrahasznosított alapanyagot, ezzel is hozzájárulva a környezetvédelemhez.
2025 burkolati trendjei: amikor a funkcionalitás találkozik a dizájnnal
Az idei év egyik legnagyobb lakberendezési slágere az SPC padló, amely a vízálló padlóburkolatok legújabb generációja és legmagasabb kategóriájú terméke. Az SPC padló 100%-ig vízálló, kiváló méretstabilitással rendelkezik, és a melegburkolatok komfortját nyújtja, így ideális konyhákba, fürdőszobákba és télikertekbe egyaránt. Az SPC padlót élethű felületi struktúrák és kidolgozottság jellemzi. Könnyen karbantartható, tisztítható.
Szintén az idei trendek közé tartoznak a greslapok, amelyek a tartósság és esztétika tökéletes
kombinációját kínálják: ellenállnak a kopásnak, nedvességnek, fagynak és vegyi anyagoknak, miközben természetes kő-, fa- vagy betonhatású mintázatukkal bármilyen térben elegáns megjelenést biztosítanak. Belső és külső térbe egyaránt ideális, legyen szó padlóról, falról vagy teraszról. A greslap különbözik a hagyományos kerámia csempéktől, mivel sűrűbb és keményebb, kőzetekből és porcelán alapanyagokból készül, ezért ellenállóbb a víznek, a foltoknak és a kopásnak – a népszerűsége is ezeknek a tulajdonságoknak köszönhető.

A shop-in-shop rendszerrel a vásárlás még kényelmesebb, mint valaha
A trendi, praktikus és környezettudatos termékek mellett a DIEGO továbbra is fontosnak tartja, hogy minél közelebb kerüljön vásárlóihoz. A vállalat ennek jegyében nyitotta újra zuglói üzletét, amely shop-in-shop rendszerben, több mint 600 négyzetméteres üzlettérrel várja a vásárlókat a Tesco épületében. A modernizált áruházban a teljes nyári kínálat elérhető, az ország egyik legszélesebb padlóburkolat-, szőnyeg- és lakberendezési választékával.
„Büszkék vagyunk rá, hogy a zuglói üzletünk a legnagyobb alapterületű közös együttműködésünk a Tescoval” – mondta el Varga Balázs, a DIEGO ügyvezető igazgatója. „A Tesco áruházakban már több mint tíz helyszínen működünk együtt, ebből 7 üzletünk shop-in shop rendszerben várja a vásárlókat. Ez a megoldás lehetővé teszi, hogy a bevásárlás során elérhető legyen széles termékpalettánk, így a vásárlók kényelmesen, egy helyen intézhetik el a vásárlást és időt is spórolhatnak” – tette hozzá.

A megnyitóhoz egy közösségi kezdeményezés is kapcsolódott: a magyar kereskedelmi hálózat a Sharity platformmal együttműködve 500 ezer forint értékű támogatást ajánlott fel egy zuglói civil szervezetnek. A pályázatra öt szervezet jelentkezett, a győztest pedig a lakosság és a vásárlók választották ki szavazás útján. A legtöbb voksot a Magyar Vakok és Gyengénlátók Országos Szövetsége kapta, akik a nyereményüket a zuglói DIEGO áruházban vásárolhatják le.