A szabad levegőn száradt ruhák illata a tökéletes frissesség érzését kelti, azonban a nagyvárosban élők számára ez nem mindennapi élmény. Az új Lenor Fresh Air Effect textilöblítők olyan rendkívüli frissességet adnak ruháinknak, mintha azok a friss szellőn és szikrázó napsütésben száradtak volna.
Sok városban élő embernek nincs erkélye vagy más lehetősége arra, hogy a szabad levegőn szárítsa a ruháit. Gyakran az időjárási viszonyok sem kedvezők: az eső vagy az erős szél lehetetlenné teheti a friss levegőn történő száradást. Egy autóút mellett, a forgalom miatt, kellemetlen szagokat szívhat magába a szövet száradás közben, ha pedig a lakás egy kis helyiségében teregetünk, a ruha a környezetünkből származó szagokat halmozhatja fel – amelyeknek az illatlenyomatai viselés közben is érezhetőek. Ilyen szagok keletkezhetnek a ruhákon főzés, takarítás közben is, vagy ha nem szellőztetünk naponta eleget. Ez a hatás tovább erősödik, ha a padlót szőnyeg borítja.
Mintha a ruha a szabadban száradt volna
A szabad levegőn, napfényben szárított ruháknak jellegzetes és egyedi illata van a fotokémiai reakciónak köszönhetően, amely akkor következik be, amikor a napsugár nedves szövetbe hatol. Emellett a napon szárított frissen mosott ruhák számos aldehidet és ketont termelnek, ezeket a szerves vegyületeket orrunk a növények vagy parfümök illatával társítja. A Lenor legújabb fejlesztése, a Lenor – Fresh Air Effect új technológiája képes utánozni azt az egyedi illatot, ami akkor jön létre, amikor a nap nedves szövettel találkozik, így az illat friss levegőn, napsütésben szárított ruha érzetét kelti, még akkor is, ha azt benti térben, lakásban szárították.
A Lenor kutatói 3 évig dolgoztak a technológia kifejlesztésén és 800 fogyasztóval konzultáltak arról, hogy ők mely elemeket társítják a kinti illattal. Az illatasszociációk összeállításával a Lenor megalkotta azt a jellegzetes kültéri frissességet, amely a szabadban keletkezik a ruhák szárítása során.
Frissesség biztosítása a fenntarthatóság figyelembevételével
A Lenor Fresh Air Effect a piacon elérhető legkoncentráltabb textil öblítő. Formulája kétszer olyan koncentrált, mint a korábbi Lenor termékek. A termékből 14 ml-es adag elég egy mosáshoz, ellentétben a korábbi 30 ml-es adaggal. Ezáltal hosszabb ideig használható egy flakon termék, így kevesebb csomagolási hulladékot termelünk. A kevesebb flakon kevesebb szállítást követel, a koncentrált formula így 60%-kal csökkenti a kamionjaink számát az utakon.
A palack 100%-ban újrahasznosított anyagból készült, illetve teljesen újrahasznosítható.1 A gyártási folyamat fenntartható módon történik – a gyárak megfelelnek a „zéró termelési hulladék” kritériumnak, emellett a gyártáshoz 100%-ban megújuló energiát használnak.
Próbáld ki még ma az új termékcsaládot, és varázsold ruháid illatát olyanná, mintha a szabadban száradtak volna. Tapasztald meg a legmagasabb szintű frissességet.
További információért látogasson el a https://www.everydayme.hu/ oldalra.
________________________________________
Procter & Gamble
P&G is a strong portfolio of leading, trusted and high-quality brands such as Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Bounty®, Charmin®, Crest®, Dawn®, Downy®, Fairy®, Febreze®, Gain® , Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, SK-II®, Tide®, Vicks® and Whisper®. The company operates in nearly 70 markets around the world.
1 Nem értendő a címkére