Amit az Apple dolgozók sosem mondanának el

Technikai eszközeink bármelyik napon egy csillogó angyalt nyújthatnak az egyik vállunkon, vagy a másikon bosszantó, gazember ördögöt. Előkaptunk néhány belső infót az Apple jelenlegi és volt alkalmazottaitól, hogy megkapjuk az igazi megoldást a javítások, hibák és kudarcok kérdésében.

Táblagép, telefon vagy más eszköz kutatása során mindig a legújabb modellre törekszünk a legjobb ajánlatot találni. De az Apple egy volt alkalmazottja azt javasolja, ne ragaszkodjon túlságosan a jelenleg legfrissebbnek és a legnagyobbnak tartott eseményhez. “Az Apple felújított iPadjei mindig lényegesen olcsóbbak, azonos garanciával” – mondja Nicole Talercio, aki korábban az Apple-nél dolgozott.

Tanárok és diákok, ez nektek való

“Mind a diákok, mind a tanárok bármilyen korban, függetlenül attól, hogy hol tanítanak (állami / magán), nagy kedvezményekre jogosultak a Mac gépeken” – mondja Talercio. “Az oktatási kedvezmény általában hasonló a frissítési kedvezményhez.”

Néhány javítás sokkal könnyebb, mint gondolnád

Noha nem tűnhet fel, Talercio úgy emlékszik, hogy egyes ügyfelek soha nem gondoltak arra, hogy iPhone-juknak talán egyszerűen egy újraindításra van szüksége, ami otthon könnyen elvégezhető. Arra ösztönzi a felhasználókat, hogy kezdjék ezzel, hogy elkerüljék a felesleges sorokban való várakozást az Apple boltban.

Kicserélhető elemek

Próbálj meg nem csüggedni, ha a technikai kiegészítőid gyorsan kiégnek. Bármikor lehet alkut kötni egy eszközön. A töltőkábelre és fülhallgatóra egy év garancia vonatkozik, ha közvetlenül az Apple-től vásároltad őket. “A kábelt mindig egy éven belül kicserélheted, ha megszakad” – mondja Talercio. „A fülhallgatóval a legkönnyebben lehet kereskedni, de az értékesítési személyzet nem igazán jogosult a kiegészítők cseréjére, mert meg kell egyeznie az iPhone-nal.”

Ismerd az AppleCare csínját-bínját

Eszköz megvásárlásakor lehetőség van az AppleCare fizetésére is, amelyről sokan gondolják hogy egyfajta biztosítást jelent egy termékre, de ez nem így van. Egy Apple bennfentes szerint, aki a PopSugarral beszélt, ez csupán a gyártó szavatosságának meghosszabbítása. Ez azt jelenti, hogy nem éri meg az extra árat? Nem feltétlenül, de ellenőrizd, hogy az AppleCare mit takar, mivel ez termékenként változik. Például nyilvánvalóan a fizikai sérüléseket nem fedik le. Lehetőség van az AppleCare+-ra is, amely biztosékot nyújt arra, hogy a fizikai károkért alacsonyabb önrészt fizess meghatározott számú alkalommal.

Alkalmazotti juttatások

“Az Apple alkalmazottai akár 75 százalékos áron vásárolhattak számítógépeket, laptopokat és iPod-okat, ha az eszköz életciklusának végén volt” – meséli Talercio a céggel töltött idejéről. Míg egyes alkalmazottak a kiskereskedelmi üzletek bérét gyengének mondják, állítólag egyre kedvezőbbek.

Mindenki tapsol

Ha még nem vetted volna észre, az Apple egy tapsoló közeg. Ezek az emberek tapsolnak…sokat. “Sok taps lesz” – mondta a The Chive-nak egy volt Apple Store-szakember. „Minden műszakos értekezlet végén taps lesz. Amikor valaki felmond, kilép, az utolsó napján megtapsolják. Néha csak azért, hogy egy kis gyerek jól érezze magát, az ember tapsolni kezd. Itt nagyon sokat tapsolnak.”

Képek forrása: pexels.com

Ha tetszett a cikk, mutasd meg az ismerőseidnek is!

NEKED AJÁNLJUK

Ami nincs az nem fájhat? Dehogynem. Tudj meg többet a babák fogzásáról!