Barion Pixel Az előkészület 2 másodpercig tart, a sátrazás élménye örökké (x) – Coloré

Az előkészület 2 másodpercig tart, a sátrazás élménye örökké (x)

2025. 08. 11.

20. évfordulóját ünnepli az ikonikus Quechua sátor

A 2 másodperces sátor 2005-ös megjelenésekor forradalmasította a kempingezés élményét. A debütálása előtt három évig tervezett és azóta is folyamatos fejlesztéseken keresztül ment modell napjainkban 78 országban, több mint 1 800 üzletben elérhető, hogy minél többek számára legyen könnyű és hozzáférhető a sátrazás élménye.

Legyen szó családi kempingezésről, baráti túrázásról vagy fesztiválozásról, a sátor elengedhetetlen kelléke az aktív nyári kikapcsolódásnak. Az elmúlt két évtizedben pedig a sátorállítás folyamata még könnyebb lett a Quechua 2 másodperces sátrainak köszönhetően. Az első verziót a Decathlon mérnökei évről évre fejlesztették, új modelleket és innovációkat bevezetve a termékcsaládon belül. Az egyik legfontosabb mérföldkő 2016-ban volt, a Fresh&Black technológia bevezetésével, a 4 különböző anyagrétegnek köszönhetően a sátor azóta még jobb szellőzést és még sötétebb belső teret biztosít, így nyújtva még kellemesebb alvási lehetőséget. Ezt követően 2020-ban megérkezett az Easy verzió, ami nemcsak az egyszerű felállítást, de a könnyed összecsukást is bevezette a sátrazók életébe. Az idei 20. évforduló alkalmából pedig a márka nosztalgikus színkombinációkban hozta el az ikonikus terméket.

2 Seconds 3 Ltd Colo 3 Lifestlye 1 Kicsi
Quechua 2 másodperces sátor // Kép forrása: Decathlon

A sátrazás itthon is nagyon népszerű, a Decathlon a sátoreladásai a nyári időszakra koncentrálódnak, a júniusi, júliusi és augusztusi hónapban realizálódik a teljes eladott mennyiség 70%-a, ezek közül is július a legfrekventáltabb időszak, amikor az eladások több mint egyharmada történik.

„Az elmúlt években a koronavírus-járvány a sátrazási lehetőségekre is kihatott, de a tavalyi eredmények alapján növekedés látszik, a sátrak eladását tekintve 2024-ben 10%-os növekedést tapasztaltunk a megelőző évhez képest. Nagyon büszkék vagyunk a 2 másodperces sátrak sikerére, de azt látjuk, hogy a hazai kempingezők a klasszikus rudazatú sátrakat is szívesen választják. Célunk, hogy a kempingezés élményét mindenki számára hozzáférhetővé tegyük, így a nyári hónapokban a bérlési szolgáltatásunknak köszönhetően akár egy-egy alkalomra is tudjuk biztosítani vásárlóinknak a szükséges felszerelést” – mondta Herczeg Lilla, a Decathlon marketing és brand igazgatója.

A nyári fesztiválszezonban sokaknak csupán rövid időszakra, alkalomszerűen van szüksége kempingfelszerelésre. Számukra megoldást jelenthet a Decathlon bérlési szolgáltatása, ahol sátrak mellett különböző eszközöket és kiegészítőket is választhatnak. Akiknek van sátruk, de évente csak néhányszor használják vagy kisebb sérülések vannak rajta, azoknak sem kell újat beszerezniük, a műhelyszolgáltatások keretében a karbantartás és javítás is megoldható. Azok számára, akik saját maguk, önállóan szeretnék a javításokat elvégezni, a márka számos videót, oktatóanyagot és leírást kínál a Decathlon Support oldalon, legyen szó akár az egyes alkatrészekről, azok karbantartásáról vagy ápolásáról. Ezek az opciók fenntartható és tudatos kempingezési lehetőséget biztosítanak a széles közönség számára.

Borítókép forrása: Decathlon