Barion Pixel „Színt viszünk az életbe!” Világmárkák a dm Beauty Workshop-on (x) – Coloré

„Színt viszünk az életbe!” Világmárkák a dm Beauty Workshop-on (x)

2023. 05. 23.

Exkluzív dm LIVE adással és világmárkákkal készült a dm az influencerek és szépség szerkesztők számára rendezett idei Beauty Workshopon, amit május 18-án a Millenium Házában rendezett meg a drogéria. Az esemény háziasszonyai Takács Nóri és Kiss Orsolya voltak.

A drogéria legújabb kampányában a színeké a főszerep. A rendezvény koncepciója is eköré épült, hiszen a színek mindenki életében jelen vannak, sőt képesek befolyásolni érzelmi állapotunkat is. A kampány mottója is ehhez fűződik: „Színt viszünk az életbe!”

A rendezvény meghívottjai beauty és lifestyle influencerek, bloggerek, illetve szépségszerkesztők voltak. Az est folyamán a résztvevők megismerhették és hazavihették az idei év legnagyobb termékújdonságait, melyek a dm-ben is kaphatók.

A dm a már jól ismert Balea sajátmárkával jelent meg. Az est fénypontját további 6 márka emelte: adidas Skin&Mind, L’Oreal Paris, Kneipp, Bondy Sands, Bugatti és a Nivea.

dm beauty workshop / Kép forrása: dm
dm beauty workshop / Kép forrása: dm

Az esemény ideje alatt a dm LIVE Shopping stúdiója is kitelepült, ahol mind a 7 jelenlévő márka lehetőséget kapott, hogy egy 15 perces élő bejelentkezés alkalmával bemutassa kiemelt termékeit, amelyekkel az eseményen is jelen voltak. A műsorokat élőben a helyszínről, vagy online a dm applikációján keresztül lehetett követni, az adás alatt pedig exkluzív kuponokat aktiválhattak a nézők. A dm Live ismert háziasszonya Takács Nóri mellett, most a népszerű műsörvezető, Kiss Orsi, azaz Kisó társműsorvezetőként vett részt az adás szerkesztésében.

Minden márkának kialakításra került a helyszínen egy külön tér, amit a koncepcióhoz igazodva alakított, mind dekoráció, mind kreatív program tekintetében.

Míg a dm szobájában dmBio alapanyagokból készíthettek arcmaszkot, addig a L’Oréal standjánál ékszerkészítés és sminksarok várta a vendégeket. A Kneipp márkánál egyedi fürdőkristály kombinációt készíthettek, majd színes mandalákkal díszíthették az újratölthető üvegek fedelét. Hasonló DIY programon lehetett részt venni a Nivea standjánál, ahol a klasszikus krém tégelyeket dekorálhatták, továbbá profi szakemberek segítettek az arcápolási rutin kialakításában. Az adidas legújabb, sportolók számára kifejlesztett termékével jelent meg. Az illatok szerelmesei a Bugatti parfümmel ismerkedhettek meg, míg a Bondy Sands standja elhozta az igazi ausztrál tengerpart életérzést.

„Nagyon örültünk neki, hogy az esős tavaszi nap ellenére nagy számban jöttek el a meghívott vendégek, régi és új ismerősök, akikkel lehetőségünk volt személyesen is beszélgetni, visszajelzéseket gyűjteni a termékek és a megjelenések kapcsán. Hiszen a dm számára a vásárlók visszajelzése kiemelten fontos. ”- nyilatkozta Hittner Krisztina pr csoportvezető az esemény kapcsán.

Mind a kiállítók, és résztvevők pozitív élményekkel távoztak a rendezvényről.

dm beauty workshop / Kép forrása: dm
2023 05 18 Dm Bw Mwp 0406

A dm-drogerie markt-ról röviden

A dm-drogerie markt Magyarországon jelentős szereplő a drogéria kiskereskedelem piacán, polcain több mint 13.000 terméket kínál a szépségápolás és az egészségmegőrzés témakörében.  Folyamatosan szem előtt tartva vásárlói változó igényeit, széles kínálatot tart fenn bio-élelmiszerekből és natúr kozmetikumokból.

A vállalatot Götz Werner, elismert drogista és Günter Lehmann üzletember alapította Németországban. Az első dm üzlet 1973-ban nyitotta meg kapuit Karlsruhe városában. A kezdeti sikerek után 1976-ban Günter Bauer osztrák üzletember bevonásával Ausztriában, Linz városában is megnyílt az első dm, ezzel nemzetközivé téve a láncolatot.  A cég tulajdonosai a 90-es években elérkezettnek látták az időt, hogy további országokat is „meghódítsanak”, melynek kapcsán 1993-ban vette kezdetét a dm történet Magyarországon is. A dm jelenleg 262 üzletével teljes országos lefedettséget biztosít a drogéria kiskereskedelem piacán.

Az alapítók a mai napig aktív üzletemberként segítik a cég fejlődését, több ezer ember számára lehetővé téve a „Hier bin ich Mensch, hier kauf ich ein” avagy „Itt vagyok önmagam, itt vásárolok” szlogennel történő azonosulást.

A dm elköteleződött a környezetvédelem, az egészséges életmód mellett és nagy figyelmet fordít arra, hogy a munkatársak megteremthessék a munka és a magánélet egészséges egyensúlyát. Ezt segítve lehetőség van részmunkaidőben dolgozni, a gyesen lévő kollégákat visszavárják, későbbiekben is számítanak munkájukra. Többek között ez a nézetük is hozzájárult ahhoz, hogy Magyarországon elsőként a dm nyerte el a Legjobb női munkahely címet, és a Családbarát munkahely pályázaton is elismerő oklevélben részesülhetett.

Borítókép forrása: dm