Justin Bieber ismét belépett a divat világába. A Skylrk esetében nem pusztán hírességként adta a nevét egy kollekcióhoz.
A sztár márkája, a Skylrk nemcsak stílusában, de hozzáállásában is más, mint a korábbi Drew House: visszafogottabb, elegánsabb és sokkal inkább a letisztult dizájnra fókuszál.
Mi az a Skylrk?
A Skylrk egy friss, modern streetwear brand, amelyet Bieber nem csupán reklámarcként, hanem kreatív irányítóként is formált. Az induló kollekció darabjai között kapucnis pulóverek, sportos napszemüvegek, sapkák és egy futurisztikus szandál is szerepel – mind letisztult formavilággal, túltolt logóhasználat nélkül.
Az árak 40 és 200 dollár között mozognak, így a Skylrk a megfizethetőbb, de igényes kategóriát célozza. A darabokat elsőként Bieber és felesége, Hailey mutatták be Instagramon – például egy vibráló sárga köntösben –, hivatalos reklámkampány egyelőre nem készült.
Kik állnak a tervezés mögött?
A kollekció kreatív vezetője Finn Rush-Taylor, aki korábban az Adidasnál, a Crocsnál és a Pumánál is dolgozott. A márka mögött egyébként komoly háttéremberek sorakoznak: Neima Khaila, a Pink Dolphin alapítója, valamint több ex-Yeezy-szakember is részt vesz a fejlesztésben. Hailey Bieber is bekapcsolódott – egyik bőrkabát például az ő kedvenc vintage csizmája alapján készült.
Miben más, mint a Drew House?
A Drew House a játékos, oversized és nosztalgikus darabjairól volt ismert, míg a Skylrk célja inkább az időtálló, letisztult dizájn. Míg előbbi egyfajta rajongói identitásként működött, utóbbi inkább egy önálló esztétikai vízió – olyan darabokkal, amiket nem (csak) Justin Bieber-rajongók fognak hordani.
Mi várható a jövőben?
A kollekció mostantól elérhető online, de a márka valószínűleg hamarosan kibővül – várhatóak új színek, egyedi kiegészítők (például a „JustinCase” nevű telefontok/jointtartó) és valószínűleg női vonal is, amely Hailey ízlését tükrözi majd.
Bieber ezzel a lépéssel végképp bebizonyította: nem csak popkulturális ikon, de a divat világában is komolyan gondolja.