Rihanna már jó ideje csak a saját márkáinak népszerűsítésével foglalkozik, méghozzá igen sikeresen.
Igaz, hogy szinte minden héten megkapja a rajongóktól, hogy már ideje lenne előrukkolnia egy újabb lemezzel, az énekesőnek esze ágában sincs visszatérni a színpadra, hiszen szépség- és divatmárkája elképesztően jövedelmezőek lettek számára az elmúlt években.
Saját fehérnemű brandje, a Savage X Fenty legutóbbi divatbemutatója napokig beszédtéma volt, ugyanis a legnagyobb sztárok bújtak a zseniális prémium minőségű darabokba. Sőt, nemrég egy milliárd dollárra becsülték a márka értékét.
Nem csoda, hogy ez nagy motivációt adott a barbadosi sztárnak a tavaszi/nyári fürdőruha kollekció megálmodásához, amelyben a 70-es évek stílusjegyei köszönnek vissza. Az üde pasztell árnyalatok, a könnyed fazonok és a virágminták kapják a főszerepet a legfrissebb darabokban, amelyhez egy ehhez passzoló kampányvideót is készítettek a természet lágy ölén.
Egy vele készült interjúban elmondta, hogy a 2021-es tavaszi és nyári szezonban a 70-es évekre jellemző természetességet szeretné vissza hozni, mivel az elmúlt egy év bezártságára pontosan ez a legjobb gyógyír.