Fontos használati eszközünkké vált az okostelefon. Úgy tűnik, hogy egyre többet vásárlunk, és nemcsak az akciós készülékek hoznak lázba.
Ha szétnézel magad körül, akkor azt látod, hogy a közeledben lévő emberek többsége a kezében tartja a telefonját. Olyan mindennapi kiegészítőnk ez, amely már rég túljutott azon, hogy csakis telefonálásra használjuk. A kapcsolattartáson kívül banki ügyeinket, munkánk egy részét, levelezéseket bonyolíthatunk le, de telefonon zajlik saját szórakoztatásunk is. Nem csoda, hogy már szinte minden korosztály rendelkezik okostelefonnal.
Fontos tartozék
Az okostelefonunk nélkül mintha elveszettek lennénk. Mindennapjaink fontos eszköze, személyes tartozékunk. Ha pedig van egy kiszemelt készülék, amelyhez jutányosabb áron hozzájuthatunk, nem késlekedünk.
Erősödő eladás
Az iskolakezdéssel párhuzamosan megnövekedett a telefoneladások száma. Talán éppen az iskola kezdésével kapcsolatos ez a jelenség?
A Black Friday kecsegtető akciókkal igyekszik meghódítani a célközönséget, ezért sokan arra játszanak, hogy erre az időszakra majd jelentősen lecsökken a kiszemelt termék ár. A magyarok vásárlási szokása legalábbis ezt mutatja. Addig azonban még bőven van idő, hiszen jellemzően a karácsonyi nagy rohamot megelőző időben, november 23-29.-e között tartják.
Ami most új az eddigiekhez képest, az az, hogy nemcsak megsokszorozódott az eladás az ősz elején, de egy-egy márka új típusának megjelenését annyira várják a vásárlók, hogy nem várnak a leárazásig. Nemcsak az olcsóbb és közép-, de a felső kategóriás készülékekre is igaz ez. Jóformán megduplázódott a drágább készülékek eladása. A novemberben zajló Black Friday akciók közelében járnak már most az eladási számok.
Változó vásárlói szokások
Nemcsak az értékesítés terén, de a keresletben is változások zajlanak. Egyre nagyobb igény van a közép- és felső kategóriás termékekre. Még akkor is, ha nem azonnal a piacra dobás után vásárolják meg.
Borítókép forrása: Pexels